سلام
خیلی ممنون از توجهتون و از وقتی که گذاشتین.
من یک بار مشابه این صحبت رو با خانم سحر داشتم که پستهاش به انجمن آزاد منتقل شد. الان میتونم همه ش رو تکرار کنم ولی نه شما قبول میکنین و نه تا الان صبر و قناعت و توکل به کار من و امثال من اومده. خلاصه بگم نیازهای طبیعی مردان با خانم ها متفاوته و صبر طولانی نتیجه ی خوبی نخواهد داشت. این جوونایی که تو جامعه میبینین روابط نامشروع دارن اکثرا بچه مسلمون هستن. خیلیاشون تو خونواده های مذهبی بزرگ شدن. تا یه جایی تحمل کردن ولی از یه جایی به بعد دیگه نمیشه! بیشتر از این درست نیست توضیح بدم ولی همینقدر بدونین اگه صبر جوابگو بود همون واعظان کین جلوه بر محراب و منبر میکنند، چون به خلوت می روند آن کار دیگر رو نمی کردند!
قناعت و توکل هم داریم به مقدار زیاد ولی زن در نمیاد ازش! الان من برم خواستگاری و در جواب سوال پدر دختر در مورد وضعیت مالیم، صحبت از قناعت و توکل بکنم در بهترین حالت یه موز میده دستم میگه خوش اومدی. مثال وام رو زدین. اون وام رو شاید شما نخوای و اوکی باشی. حالا توقعات بیجای دخترای امروزی به کنار، ولی من نمیتونم ببینم وقتی همسرم نیازی داره، اون نیاز رو برطرف نکنم. مطمئنا خیلی از خانم ها هم خیلی کارها برای همسرشون میکنن، ولی اون اسمش میشه فداکاری و ایثار، ولی این برای مرد وظیفه س. میگن چشمش کور دندش نرم میخواست زن نگیره. امیدوارم ناراحت نشین از حرفم، تجربه ی زندگی دارین ولی جای آقایون نیستین و متوجه باری که جامعه روی دوش آقایون میگذاره و انتظاراتی که ازشون هست نیستین.
یا حق








علاقه مندی ها (Bookmarks)