به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 تیر 04 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1397-1-08
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    8,453
    سطح
    62
    Points: 8,453, Level: 62
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 297
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 371 در 127 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام
    خیلی ممنون از توجهتون و از وقتی که گذاشتین.
    من یک بار مشابه این صحبت رو با خانم سحر داشتم که پستهاش به انجمن آزاد منتقل شد. الان میتونم همه ش رو تکرار کنم ولی نه شما قبول میکنین و نه تا الان صبر و قناعت و توکل به کار من و امثال من اومده. خلاصه بگم نیازهای طبیعی مردان با خانم ها متفاوته و صبر طولانی نتیجه ی خوبی نخواهد داشت. این جوونایی که تو جامعه میبینین روابط نامشروع دارن اکثرا بچه مسلمون هستن. خیلیاشون تو خونواده های مذهبی بزرگ شدن. تا یه جایی تحمل کردن ولی از یه جایی به بعد دیگه نمیشه! بیشتر از این درست نیست توضیح بدم ولی همینقدر بدونین اگه صبر جوابگو بود همون واعظان کین جلوه بر محراب و منبر میکنند، چون به خلوت می روند آن کار دیگر رو نمی کردند!
    قناعت و توکل هم داریم به مقدار زیاد ولی زن در نمیاد ازش! الان من برم خواستگاری و در جواب سوال پدر دختر در مورد وضعیت مالیم، صحبت از قناعت و توکل بکنم در بهترین حالت یه موز میده دستم میگه خوش اومدی. مثال وام رو زدین. اون وام رو شاید شما نخوای و اوکی باشی. حالا توقعات بیجای دخترای امروزی به کنار، ولی من نمیتونم ببینم وقتی همسرم نیازی داره، اون نیاز رو برطرف نکنم. مطمئنا خیلی از خانم ها هم خیلی کارها برای همسرشون میکنن، ولی اون اسمش میشه فداکاری و ایثار، ولی این برای مرد وظیفه س. میگن چشمش کور دندش نرم میخواست زن نگیره. امیدوارم ناراحت نشین از حرفم، تجربه ی زندگی دارین ولی جای آقایون نیستین و متوجه باری که جامعه روی دوش آقایون میگذاره و انتظاراتی که ازشون هست نیستین.
    یا حق

  2. 4 کاربر از پست مفید scarface تشکرکرده اند .

    bahareh09 (سه شنبه 17 مهر 97), Pooh (شنبه 17 آذر 97), گیسو کمند (سه شنبه 17 مهر 97), باران13 (چهارشنبه 18 مهر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.