من پیشنهادم این هست به این فکرکنی که اگه ازدواج می کردی و همسرت ادم بدرد نخوری بود اونوقت میتونستی به طلاق فکر کنی با این خانوادت؟ حمایتی داشتی؟
پس نیا بنویس که بهم خورد ازدواج که هنوز 23 سالته و حالا حالا فرصت داری، باید انتخاب منطقی و عاقلانه داشته باشی و گرنه ازدواج موفقیت رو به تنهایی برات نمیاره باید با کسی ازدواج کنی که یه عمر زندگی کنی
پس سعی کن کمتر احساسی فکر کنی








علاقه مندی ها (Bookmarks)