سلام
پوی عزیز تاپیکت از ظرفیت مجاز عبور کرده و من می خواهم با یک پست این تاپیک را ببندم و تقاضا دارم تاپیک ایجاد کنی در راستای برون رفت از این احوالاتت .
به نظر من از نظر وضعیت جسمی ( ویتامینی و هورمونها) نیاز به بررسی داری یعنی علائمی که داری نشان از به احتمال زیاد وجود کم خونی ... کمبود ویتامینهای گروه ب و به تبع آن اختلال در کارکردهای هورمونی هست لذا اگر از این نظر به خودت توجه کنی و برسی به خودت تغییراتی را در احوالات خود خواهی دید که باور کردنی نخواهد بود ....
می دانم که برای همین توجه و رسیدگی هم میگی حال ندارم حسش نیست .... و انگیزه نداری چون همین بیحالی برای اقدام و بی انگیزگی از عوارض مواردی که گفتم هست .... در کنار اینها استرس پایان نامه و اینها هم مزید علت می شود .
اما یک حرکت مختصر با یک چکآپ و برنامه غذایی و تامین نیازهای مورد نظر جسم ، در مدت کوتاهی خواهی دید که چقدر وضعیتت فرق کرده .
در این مدت خواهش می کنم متمرکز بر مسائل استرس زا نشو ... در مورد پایان نامه ات تصور کن به موقع دفاع نکردی و اصلاً هدر بره همه مدتی که تلاش کردی .... و برای خودت بی اهمیتش کن .... مهم خودت هستی .... و در شرایطی که برایت مهم نیست نتیجه چه خواهد شد بپرداز به انجامش ..... هرچه شد شد .... اینی که میگم ممکنه سخت باشد قبول آن اما راه علاج فشار و استرس و تمرکز فشل کننده ناخودآگاهت بر این موضوع است ...
و خواهش میکنم ابتدا وضعیت جسمی را مورد چکآپ قرار بده و در حال و احوال خبر آنرا بده و بعد اگر نیاز به تاپیک داشتی ... تاپیک باز کنم
منتظر خبرت هستیم
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)