میشه بپرسم چرا فکر می کنید باید بهترین طراح نرم افزار باید باشید ؟
برای شروع بهتره از کارهایی که کوچیک هستند شروع کنید وقتی یه کار رو تمام کنید خود بخود انرژی می گیرید و لذت می برید و ادامه میدید ولی وقتی یه کار سنگین باشه باید انرژی براش خرج کنید و وقتی زمانبر بشه ممکنه کم بیارید
برای این هم که بتونید روحیه بدست بیارید من پیشنهاد می کنم توی جاهایی باشید که صحبت هایی در خصوص کارتون میشه قرار بگیرید و فقط شنونده باشید ، کم کم به ابراز نظر و غیره هم بپردازید
انجمن های خیلی زیادی هستند که می تونید بهشون مراجعه کنید










علاقه مندی ها (Bookmarks)