به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 74

موضوع: دیگه تمومم

Threaded View

  1. #11
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array


    گفت آسان گیر برخود کارها کز روی طبع
    سخت می گردد جهان بر مردمان سخت کوش



    شنیدی میگن خان می بخشه خانزاده نمی بخشه ؟؟؟؟!!!!

    یا شنیدی کلام خدا را که میفرماید :

    لاتقدموا بین یدی الله و رسوله
    ( بر خدا و رسولش پیشی نیگیرید )؟؟؟

    یا باز شنیدی میگن :
    فلانی کاتولیک تر از پاپه ؟؟؟؟؟؟؟؟

    اینا حکایت تو هست عزیز من .....

    دقیقاً کار شیطان اینه که یا از این ور بام بیافتی یا از اون ور .... یا ناامید از بخشش باشی یا وقاحت داشته باشی و اصلاً فکر طلب بخشش نکنی ...

    دچار افراط شدی .... این نوع کمال گرایی مخربه و خدا راضی نیست اینجوری خودت را اذیت کنی

    همین احوال تو همین احساس شرم تو و .... اولاً از سوی تو نیست والا میتونستی وقیح باشی ... .این ندای فراخوندنت از سوی خداست .... اما شیطان حسود و دشمن سرسخت نمیخواد تو در آغوش لطفش قرار بگیری و مرتب به رخ می کشد که تو فلانی و بهمانی .....

    به احساس شرم و عذاب وجدانت بها بده و خدا را بخاطرش شکر کن چون از سوی خود او به تو هبه شده .... اما مواظب باش گویا شده ملعبه شیطان که نگذاره حلاوت بخشش را بچشی از سوی خودت والا یقین بدان نزد خدا بخشیده ای

    تو مگه از فرعون بدتری ؟؟؟؟
    با آن همه جنایت و ادعای خدایی وقتی داشت غرق می شد فریاد زد و از حضرت موسی خواست نجاتش دهد و قول داد که از این راه خطا برگردد اگر نجات یابد و حضرت موسی اعتنا نکرد و غرق شد .... خداوند خطاب به حضرت موسی فرمود قسم به جلالم اگر از من خواسته بود نجاتش می دادم .....

    می بینی !!!!! تا این حد !!!!

    پس شیطان را بران و نظر بر لطف خدا کن و از میان مناجاتهای خمسه عشر مناجاتهای امیدواران و شاکرین و .... را بخوان شده فقط معنی و توجه کن ببین چطوری خدا را معرفی می کند ...


    بابا خان می بخشه ای پوی خانزاده تو ببخش

  2. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    hamed-kr (پنجشنبه 01 شهریور 97), Pooh (پنجشنبه 01 شهریور 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.