الان فکر کنم به خاطر این باید واقعا شکر کنم و به راهکارهاتون عمل کنم.
امروز چطور بود هانی؟
کار کردی؟
شکرگزاری کردی؟ :) کتابو دانلود کردی؟ اگر نکردی، نیم بهت فرصت میدم که دانلود کنی. نیم ساعت هم وقت داری مقدمه و فصل یکشو بخونی . نیم ساعت هم برای لیست کردن کارهایی که الان به ذهنت میرسه. بعدش اجازه داری بخوابی :)
علاقه مندی ها (Bookmarks)