همه این کارهایی رو که می فرمایید من انجام دادم ، من نمیدونم چند درصد خانم های ایرانی اینطور هستن آیا شما هم اینطور هستید ؟؟! ولی واقعا خانم ها باید این رو بدونن وقتی با یک نفر ازدواج میکنن قطعا اون طرفش هست و خانواده یک جایگاه داره و همسر هم یک جایگاه .و نکته جالب که اگر عکس این قضیه اتفاق بیافته یعنی مرد حساس بشه به رفتار خانواده همسر یا کسای دیگه ، زن چنان موضع میگیره و.....الان چند روزه به همسرم میگم دیگه هر چی دوست داری گلایه کن خودتو خالی کن من ممکنه بشنونم اما اهمییت نمیدم .
فکر میکنم اتفاقا هر چه بیشتر بهشون اهمیت بدی در مورد این گلایه ها بیشتر دفعه بعد صحلت میکنن ، جالب اینجاست خانمم حاضر نیست به مشاوره بیاد میگه مگه من مشکلی ندارم بقیه باید با من درست رفتار کنن !!








علاقه مندی ها (Bookmarks)