سلام برادر عزیز.
حالتون چطوره؟
درک میکنم که آدم در هر سنی که باشه دوست داره یکی باشه که درکش کنه. به خصوص در سن نوجوانی و دوران بلوغ که شما توش هستید خیلی مهمه که ارتباط آدم با خانوادش خوب باشه و دوستهای خوب و سالمی داشته باشه.
خب، حالا میشه بهمون بگی دوچرخه داری یا نه؟ ورزش چی دوست داری؟
دوست داری چه کاره بشی؟
از علایقت برامون بگو.









علاقه مندی ها (Bookmarks)