به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام برادر عزیز.

    حالتون چطوره؟

    درک میکنم که آدم در هر سنی که باشه دوست داره یکی باشه که درکش کنه. به خصوص در سن نوجوانی و دوران بلوغ که شما توش هستید خیلی مهمه که ارتباط آدم با خانوادش خوب باشه و دوستهای خوب و سالمی داشته باشه.

    خب، حالا میشه بهمون بگی دوچرخه داری یا نه؟ ورزش چی دوست داری؟

    دوست داری چه کاره بشی؟

    از علایقت برامون بگو.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    arshia_ofg (شنبه 20 مرداد 97)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 مرداد 97 [ 02:30]
    تاریخ عضویت
    1397-5-05
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    94
    سطح
    1
    Points: 94, Level: 1
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    سلام برادر عزیز.

    حالتون چطوره؟

    درک میکنم که آدم در هر سنی که باشه دوست داره یکی باشه که درکش کنه. به خصوص در سن نوجوانی و دوران بلوغ که شما توش هستید خیلی مهمه که ارتباط آدم با خانوادش خوب باشه و دوستهای خوب و سالمی داشته باشه.

    خب، حالا میشه بهمون بگی دوچرخه داری یا نه؟ ورزش چی دوست داری؟

    دوست داری چه کاره بشی؟

    از علایقت برامون بگو.
    سلام.والا یه دوچرخه بود که هم سن من بود و سال پیش وقتی داشتم به همراه دوستام یه سرپایینی خاکی رو با سر عت میومدم چهار متر رفتم هوا و وقتی برگشتم زمین چرخهاش بیضی شده بود!ورزش هم اگر منظور همه جور ورزشیه که ورزش الکترونیک اما اگر ورزش تحرکیه اگر تیر اندازی با اصلحه ورزش حساب بشه خیلی دوست دارم.و دوچرخه هم خیلی دوست دارم و اون موقع هم که داشتم تقریبا هر روز با دوچرخم بیرون میرفتم اما الان دیگه این دوچرخه یکم پیر شده باید یه دوچرخه جدید بگیرم و با این وضع اقتصادی فک نمیکنم خیلی به صرفه باشه یه دوچرخه جدید بگیرم فعلا.و اینکه دوست دارم چیکاره بشم هم خیلی دوست دارم یه گیمر باشم که استریم بکنم.یعنی به صورت آنلاین بازی کردنمو به اشتراک بزارم.و در کنارش کار های طراحی وب سایت و .. هم انجام بدم.علایقمم بیشتر سمت هر چیزیه که مربوط به چیزای الکتریکی باشه.چه نرم افزاری چه سخت افزاری.

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid12 نمایش پست ها
    سلام
    منم بعضی وقتها از دنیا دلم میگرفت بعد سعی کردم خودمو منطبق کنم و زندگی رو سخت نگیرم
    حال روزم بهتر شد
    تونستم نفس
    بکشم
    فهمیدم من دیدم به زندگی اشتباه بوده من مهار نادیده گرفته شدن داشتم
    فهمیدم خدا هم راضی نیست من مثل بد بخت ها بشینم

    زود برا
    ی شما ارتباط با جنس مخالف
    م
    یتونید در گروه های دوستی دسته جمعی ثبت نام کنید مخصوصا اینایی که وابسته به سرای محله است
    والا این گروه ها ریشه شون میرسه به سپاه و بسیج و ... که بخاطر همین بچه های گروهش خیلی آدمای مذهبی هستن و خب من تو مد اونها نیستم.البته این تصوری هست که من دارم شاید جور دیگه ای باشه.میتونید در این باره یکم بیشتر بگید؟
    ویرایش توسط arshia_ofg : شنبه 20 مرداد 97 در ساعت 21:35


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.