به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 شهریور 97 [ 12:06]
    تاریخ عضویت
    1397-2-12
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    183
    سطح
    3
    Points: 183, Level: 3
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نه به هيچ عنوان سركوفت زدن نبوده چون اخلاقش رو ميدونم برعكس خيلي مراعات ميكردم و بدون اينكه حتي ازم بخواد به بهونه هاي مختلف پول هامو توي حساب خودش ميريختم كه خودش خرج كنه براي خونه تا احساس بهتري داشته باشه،،
    بله درسته نبايد زياده روي كنم البته از درست شدن اين اخلاقش نا اميد شدم و ديگه مشكلمو به زبون نميارم،،ممنون از راهنماييتون حتما مطالعه ميكنم دوست عزيز اميدوارم نتيجه داشته باشه

    - - - Updated - - -

    منم احساس ميكنم همسرم از روي عادت اين اخلاق و داره و منظوري نداره ولي وقتي ميدونه كه من چي ميخوام و چقدر اين موضوع برام مهمه حداقل ميتونه تلاش كنه كه كمي تغيير كنه،،اين بي خياليش هست كه بيشتر از همه اذيتم ميكنه چون ميفهمم براش مهم نيستم،،
    اوايل ازدواج براش هديه ميخريدم ولي اونجور كه بايد واكنش نشون نميداد و خودش هم تا به حال چيزي برام نخريده،،اكثر مواقع مشكلات مالي رو بهونه ميكنه ولي من توقع چنداني نداشتم هيچوقت،ميتونست خيلي راحت خوشحالم كنه ولي به خودش زحمت نداد،،
    رابطم با خانواده همسرم خيلي خيلي خوبه و تا به حال كوچيكترين مشكلي نداشتم باهاشون،،
    من به همسرم خيلي توجه ميكنم،،اكثر خواسته هاش و تا جايي كه بتونم انجام ميدم توي مشكلات هميشه كنارش بودم بدون اينكه منتي بزارم،هميشه براش متن هاي احساسي ميفرستم حتي كارايي كه خوشحالش كنه مثلا يواشكي نوشته هاي عاشقانه توي جيب كتش ميذاشتم كه رفت سركار ببينه و خوشحال شه و خيلي خيلي كاراي ديگه چون واقعا دوسش دارم و خيلي دلم ميخواد اون هم ابراز كنه علاقشو

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 مرداد 97 [ 15:28]
    تاریخ عضویت
    1397-3-28
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    13

    تشکرشده 25 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shrsmd نمایش پست ها
    نه به هيچ عنوان سركوفت زدن نبوده چون اخلاقش رو ميدونم برعكس خيلي مراعات ميكردم و بدون اينكه حتي ازم بخواد به بهونه هاي مختلف پول هامو توي حساب خودش ميريختم كه خودش خرج كنه براي خونه تا احساس بهتري داشته باش روي كنم البته از درست شدن اين اخلاقش نا اميد شدم و ديگه مشكلمو به زبون نميارم،،ممنون از راهنماييتون حتما مطالعه ميكنم دوست عزيز اميدوارم نتيجه داشته باشه

    - - - Updated - - -

    منم احساس ميكنم همسرم از روي عادت اين اخلاق و داره و منظوري نداره ولي وقتي ميدونه كه من چي ميخوام و چقدر اين موضوع برام مهمه حداقل ميتونه تلاش كنه كه كمي تغيير كنه،،اين بي خياليش هست كه بيشتر از همه اذيتم ميكنه چون ميفهمم براش مهم نيستم،،
    اوايل ازدواج براش هديه ميخريدم ولي اونجور كه بايد واكنش نشون نميداد و خودش هم تا به حال چيزي برام نخريده،،اكثر مواقع مشكلات مالي رو بهونه ميكنه ولي من توقع چنداني نداشتم هيچوقت،ميتونست خيلي راحت خوشحالم كنه ولي به خودش زحمت نداد،،
    رابطم با خانواده همسرم خيلي خيلي خوبه و تا به حال كوچيكترين مشكلي نداشتم باهاشون،،
    من به همسرم خيلي توجه ميكنم،،اكثر خواسته هاش و تا جايي كه بتونم انجام ميدم توي مشكلات هميشه كنارش بودم بدون اينكه منتي بزارم،هميشه براش متن هاي احساسي ميفرستم حتي كارايي كه خوشحالش كنه مثلا يواشكي نوشته هاي عاشقانه توي جيب كتش ميذاشتم كه رفت سركار ببينه و خوشحال شه و خيلي خيلي كاراي ديگه چون واقعا دوسش دارم و خيلي دلم ميخواد اون هم ابراز كنه علاقشو
    سلام دوست خوب.. چقدر مشکل من و شما شبیه همه... با این تفاوت که شوهر شما از اول تقریبا همینجور بوده و لی شوهر من دو سالیه که خیلی بد و بدتر شده و نمیتونم دلیلی براش پیدا کنم

    منم فکر میکنم این اخلاق شوهرتونه و نتونسته تو محیط خونشون نحوه محبت کردن رو یاد بگیره... هر مردی برای نشون دادن علاقش به همسرش از یه راهی استفاده میکنه.. شما سعی کن به اون کارهای مثبتش فک کنی...

    در مورددمسائل مختلف میتونید با هم صحبت کنید؟
    یا اینکه علاوه بر مساله احساسی و عاطفی تو زمینه های دیگه هم این بیگانگی و مشکلات وجود داره؟
    آیا از نظر همسرتون شما زن ایده آلی هستید برای اون ؟ یعنی مثل همسر من اون هم از شما راضیه و فکر میکنه مشکلی وجود نداره؟

  3. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 شهریور 97 [ 12:06]
    تاریخ عضویت
    1397-2-12
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    183
    سطح
    3
    Points: 183, Level: 3
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزيزم همسرم اوايل هيلي بهتر بود ولي الان اوضاع فرق ميكنه،،
    راجع به موضوعات ديگه بله خيلي صحبت ميكنيم و مشكلي نداريم،،از من خيلي راضيه با اين كه بيان نميكنه به اون صورت ولي چندين بار گفته كه بهترين زني كه ميتونسته داشته باشه منم،،اخه من ميترسم پاي نفر سومي وسط باشه كه اينقدر بي مهريش داره اذيتم ميكنه،،كارهاش برام مشكوكه،،نميدونم خيلي كلافم زندگي برام ناراحت كننده و غير قابل تحمل شده چون همسرم و كنارم احساس نميكنم و قلبمون خيلي از هم دور شده،،ميترسم محبت زياديه من همه چيز و بدتر كنه،،بي توجه هم باشم باز هم اين منم كه عذاب ميكشم فكر نكنم اون براش مهم باشه


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.