
نوشته اصلی توسط
shahroody
سلام
دوتا ویژگی خوب این دختر یکیش صداقت و دیگه درک و شعور بالا
دوتا ویژگی بدش اول عجول و کم صبر بودنش...دوم اینکه پوشش چادر نداره...هر چند به من قول داده که حجاب،سنگینی داشته باشه
ایشون میدونستند که من متاهل هستم و حتی از رابطه ی قبلی من هم خبر داره واساسا چیزی رو ازش،پنهان نکردم
دوتا ویژگی بد همسرسابقم غیر از سرد مزاجی یکی دو رویی و نفاقش بود بطوریکه جلوی روی افراد یه مدل حرف میزنه و پشت سرشون یه جور دیگه ویک ویژگی بد دیگه ش،اصلاذاهل رفت و آمد نبود ...نه دوست داشت خونه کسی بره ونه کسی،بیاد خونمون....کلا ما اختلافمون صفر وصد بود من از ری بودم اون از روم!!
در مورد اینکه چرا برای درمان سرد مزاجیش،دکتر نرفتیم این بود که اون اصلا قبول نداشت که مشکل داره وهنوزم قبول نداره
من بااین دختر 17سال اختلاف سنی دارم....ودلیل قطع رابطمون هر بار به یک دلیل بود مثلا من اولین قطع رابطه م بخاطر وابسته نشدن بود ....یاایشون دایلش،ناامیدی از امکان ازدواج بامن واین اواخر هم داشتن خواستگار بود اما هر بار دیدیم نمیتونیم از هم بگذریم.
وبالاخره اینکه دلایل مخالفت پدرش اختلاف سنی وراه دور و زن وبچه داشتن منه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)