به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 تیر 97 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1397-4-09
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    134
    سطح
    2
    Points: 134, Level: 2
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 89.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    دوتا ویژگی خوب این دختر یکیش صداقت و دیگه درک و شعور بالا

    دوتا ویژگی بدش اول عجول و کم صبر بودنش...دوم اینکه پوشش چادر نداره...هر چند به من قول داده که حجاب،سنگینی داشته باشه
    ایشون میدونستند که من متاهل هستم و حتی از رابطه ی قبلی من هم خبر داره واساسا چیزی رو ازش،پنهان نکردم
    دوتا ویژگی بد همسرسابقم غیر از سرد مزاجی یکی دو رویی و نفاقش بود بطوریکه جلوی روی افراد یه مدل حرف میزنه و پشت سرشون یه جور دیگه ویک ویژگی بد دیگه ش،اصلاذاهل رفت و آمد نبود ...نه دوست داشت خونه کسی بره ونه کسی،بیاد خونمون....کلا ما اختلافمون صفر وصد بود من از ری بودم اون از روم!!
    در مورد اینکه چرا برای درمان سرد مزاجیش،دکتر نرفتیم این بود که اون اصلا قبول نداشت که مشکل داره وهنوزم قبول نداره
    من بااین دختر 17سال اختلاف سنی دارم....ودلیل قطع رابطمون هر بار به یک دلیل بود مثلا من اولین قطع رابطه م بخاطر وابسته نشدن بود ....یاایشون دایلش،ناامیدی از امکان ازدواج بامن واین اواخر هم داشتن خواستگار بود اما هر بار دیدیم نمیتونیم از هم بگذریم.
    وبالاخره اینکه دلایل مخالفت پدرش اختلاف سنی وراه دور و زن وبچه داشتن منه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید shahroody تشکرکرده است .

    هادی60 (یکشنبه 10 تیر 97)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 مرداد 97 [ 15:28]
    تاریخ عضویت
    1397-3-28
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    13

    تشکرشده 25 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shahroody نمایش پست ها
    سلام
    دوتا ویژگی خوب این دختر یکیش صداقت و دیگه درک و شعور بالا

    دوتا ویژگی بدش اول عجول و کم صبر بودنش...دوم اینکه پوشش چادر نداره...هر چند به من قول داده که حجاب،سنگینی داشته باشه
    ایشون میدونستند که من متاهل هستم و حتی از رابطه ی قبلی من هم خبر داره واساسا چیزی رو ازش،پنهان نکردم
    دوتا ویژگی بد همسرسابقم غیر از سرد مزاجی یکی دو رویی و نفاقش بود بطوریکه جلوی روی افراد یه مدل حرف میزنه و پشت سرشون یه جور دیگه ویک ویژگی بد دیگه ش،اصلاذاهل رفت و آمد نبود ...نه دوست داشت خونه کسی بره ونه کسی،بیاد خونمون....کلا ما اختلافمون صفر وصد بود من از ری بودم اون از روم!!
    در مورد اینکه چرا برای درمان سرد مزاجیش،دکتر نرفتیم این بود که اون اصلا قبول نداشت که مشکل داره وهنوزم قبول نداره
    من بااین دختر 17سال اختلاف سنی دارم....ودلیل قطع رابطمون هر بار به یک دلیل بود مثلا من اولین قطع رابطه م بخاطر وابسته نشدن بود ....یاایشون دایلش،ناامیدی از امکان ازدواج بامن واین اواخر هم داشتن خواستگار بود اما هر بار دیدیم نمیتونیم از هم بگذریم.
    وبالاخره اینکه دلایل مخالفت پدرش اختلاف سنی وراه دور و زن وبچه داشتن منه.
    حالا به این سوالات جواب بدین
    اگه از این دختر خانم سوال کنیم که چرا میخوای با مردی که 17 سال ازت بزرگ تره و تو دورانی که به کسی متاهل بوده با تو رابطه داشته و بچه هم داره و زنشو الان طلاق داده ازدواج کنی به نظرتون چه جوابی میده؟ فکر میکنید این دختر خانم از نظر روانی سالمند؟

    دوم.. شما اگر طرف مقابلتون دقیقا شرایطی مثل شما داشتند و با دلایلی که داشتسد باهاتون آشنا شده بودند حاضر بودید یک عمر باهاش زندگی کنید؟

    منظورم اینه که این دختر خانم کار کااااملا اشتباه شما رو پذیرفته و حاضره با تمام این وجود با شما ازدواج کنه چه تضمینی وجود داره یه بعد از یک یا دو سال زندگی یکی ازوشماها دوباره این روش کااااملا اشتباه که از نظر هر دوتون درسته رو انجام نده؟
    چطور میتونید به کسی که به شمای با این شرایط اعتماد کرده اعتماد داشته باشید؟ و اون آدم چطور میخواد با این شرایط با اعتماد کااااامل به شما زندگی کنه؟

    باید بگم به نظر من حال هیچ کدومتون خوب نیست.. حالا اون دختر خانم رو میگیم اونقدر بچه است که الان نمیفهمه داره چیکار میکنه یا اینکه مشکل بزرگتری داره که برای فرار از اون کمبود به شما رو آورده . شما دیگه چرا با اینهمه تجربه... آخه عشق به نظرتون چه تفسیر و معنایی داره؟ دوست دارم نظرتونو در مورد عشق بدونم

    و دوم شما میگید خانم با درک و شعور بالاییه... بله دقیقااا از همین راه تونسته شما رو جذب کنه.. اون فقط بلده چطور و از چه راهی باید وارد بشه وی نمیدونه که چه ضرری به خودش و شما میزنه.
    نظر من اینه که اصصصصصلا به این ازدواج حتی فکر هم نکنید و به فکر این باشید که نقاط ضعف شخصیتیتون رو بالا ببرید و به دنیا با دید واقع بینانه تری نگاه کنید
    هر دوی شما تو عالم خیال دارید زندگی میکنید... عشق دوام زیادی نداره... باید به عمق مساله به طور منطقی نگاه کرد

  4. 2 کاربر از پست مفید نارجیس 2 تشکرکرده اند .

    Quality (یکشنبه 10 تیر 97), هادی60 (یکشنبه 10 تیر 97)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 تیر 97 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1397-4-09
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    134
    سطح
    2
    Points: 134, Level: 2
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 89.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دیگه قرار نیست آدما رو قضاوت کنید من نمیدونم شما چند سالتون هست ولی مطمئنم از من کوچکترید و کم تجربه تر!!
    این چیزایی که شما گفتید ما ساعتها در موردش،حرف زدیم من جوون20ساله نیستم که تابع احساساتم باشم و اون دختر هم بچه نیست 29سال سن داره و خوب و بدش رو میتونه تشخیص بده ...اگه میخواست احساسی،تصمیم بگیره تا حالا هر جور بود بامن ازدواج کرده بود بدون اینکه منتظر رضایت پدرش باشه!!
    من تاقبل از آشنایی بااین دختر هیچ تعریفی،و تجربه ای از عشق نداشتم وبهتره بگم هیچ اعتقادی،به عشق،نداشتم و معتقد بودم عشق رو فقط،تو کتابهای قدیمی،وشعر میشه پیدا کرد اما بااین دختر که آشنا شدم احساس،کردم یه اتفاقاتی در درون من میفته که تا حالا تجربه ش،نکردم و برام غریبه..و وقتی کتاب ملت عشق،رو خوندم دیدم دیگه به وجود عشق مطمئن شدم هر چند عشق وهوس،یک مرز بسیار باریکی دارند که گاهی باهم اشتباه گرفته میشن...وختم کلام اینکه در اینکه رابطه ی من بااین دختر عاشقانه است تا هوس همین بس،که من تا مدت زیادی حتی عکسش رو ندیده بودم و هیچ تصوری از چهره ش،نداشتم اما شیفته ی شخصیتش شدم
    پیشنهاد میکنم کتاب ملت عشق را حتما بخوانید

  6. کاربر روبرو از پست مفید shahroody تشکرکرده است .

    هادی60 (یکشنبه 10 تیر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.