نظر من اینه در مورد علت طلاقش بیشتر تحقیق کن.
کاملا حق داری با دیدن عکسها اذیت بشی و به نظر من که طبیعی هست و اونجایی که گفتی مغرور و ... کاملا درک میکنم.
ببین به جای اینکه کلا بیخیال قضیه بشی ، من جات بودم خیلی صادقانه ازش میپرسیدم چرا اون عکسها رو نگه داشته.
والا من یادم گرفتم تو این دوره زمونه همه چیز خودم در اولویت باشه.
تو هم به نظرم خودتو در اولویت نگه دار ، وقتی حس ناخوشایندی از دیدن عکسها بهت دست داد ، خیلی رک مطرحش کن ، گفتنش خیلی بهتر از نگفتنش هست. به نظرم که هیچ دلیل قانع کننده ای پیدا نمیشه برای این کار مگر اینکه مثلا میخواستن کسی از قضیه جداییشون با خبر نشه که اینم قانع کننده نیست چون با قضیه ازدواج شما که همه میفهمن.
چون از اول حست به این ازدواج زیاد خوب نبود ، این چیزا رو به عنوان نشونه در نظر بگیر ، حتی اگه عقلت همه کامل اوکی داد تا زمانی که دلت راضی نشد ، هیچ حرکتی نزن.
ولی حتماااااا این ماجرا رو نگفته نزار و نهایتش اینه که جوابت منفی هست ولی تجربه ای میشه برای آینده.








علاقه مندی ها (Bookmarks)