
نوشته اصلی توسط
Pooh
این حرف من خیلی بد و خشن و ناراحت کننده بوده؟
به نظر من خیلی بد و خشن نبود ولی ناراحت کننده بود.
و نشانه این بوده که من حساسم و جوش میارم و ازم بترسه و حس کنه باهام نمیتونه ارامش داشته باشه؟
نه نشونه ترس نبوده.
نشونه بی احترامی بهشون بوده؟
نه. نشونه بی احترامی فک نمیکنم بوده باشه.
------------------------------------------------------------------
من اصلا خودم قادر به ارتباط هستم؟ شاید من واقعا مشکل دارم توی ارتباطاتم.
شما مشکل ندارید. بلکه به نظر من تیپ شخصیتتون متفاوته.
واقعا درونگرایی یک عیبه؟
به نظر من که ادم برون گرایی هستم. نه. فقط یه تیپ شخصیتیه. ولی شیوه و روش زندگی برون گرا ها با درون گرا ها فرق میکنه. یکی از ویژگی های درون گرا ها اینه همه ناراحتی رو در خودشون ذخیره می کنند و در یه لحظه و یه جایی همه این ناراحتی هایی که تو دلشون بوده رو یهو سرازیر میکنن. این برای اکثر برون گرا ها ناراحت کنندس. برون گرا ها این ویژگی رو ندارند.
-------------------------------------------------------
در کل به نظرم اون آقا شخصیت سالمتری نسبت به من داشت. من واقعا شاید حساس و بی اعصاب و پرخاشگرم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)