به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 112

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 اردیبهشت 99 [ 01:36]
    تاریخ عضویت
    1395-2-29
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    2,754
    سطح
    32
    Points: 2,754, Level: 32
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    این حرف من خیلی بد و خشن و ناراحت کننده بوده؟
    به نظر من خیلی بد و خشن نبود ولی ناراحت کننده بود.

    و نشانه این بوده که من حساسم و جوش میارم و ازم بترسه و حس کنه باهام نمیتونه ارامش داشته باشه؟

    نه نشونه ترس نبوده.
    نشونه بی احترامی بهشون بوده؟
    نه. نشونه بی احترامی فک نمیکنم بوده باشه.
    ------------------------------------------------------------------

    من اصلا خودم قادر به ارتباط هستم؟ شاید من واقعا مشکل دارم توی ارتباطاتم.
    شما مشکل ندارید. بلکه به نظر من تیپ شخصیتتون متفاوته.
    واقعا درونگرایی یک عیبه؟
    به نظر من که ادم برون گرایی هستم. نه. فقط یه تیپ شخصیتیه. ولی شیوه و روش زندگی برون گرا ها با درون گرا ها فرق میکنه. یکی از ویژگی های درون گرا ها اینه همه ناراحتی رو در خودشون ذخیره می کنند و در یه لحظه و یه جایی همه این ناراحتی هایی که تو دلشون بوده رو یهو سرازیر میکنن. این برای اکثر برون گرا ها ناراحت کنندس. برون گرا ها این ویژگی رو ندارند.
    -------------------------------------------------------

    در کل به نظرم اون آقا شخصیت سالمتری نسبت به من داشت. من واقعا شاید حساس و بی اعصاب و پرخاشگرم.
    نه اینطور نیست. فقط شخصیتتون متفاوته.
    در ضمن اینم بگم که نظرات من ممکنه تخصصی و دقیق نباشه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید sajad123 تشکرکرده است .

    Pooh (شنبه 19 خرداد 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 86
    آخرين نوشته: شنبه 29 اردیبهشت 97, 00:23
  2. شرایط زندگی من و اومدن خواستگار..لطفا راهنماییم کنید من چطوربرخوردکنم
    توسط Kimiya.khanom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 شهریور 96, 04:50
  3. دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید
    توسط parasoo67 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 اسفند 90, 02:39
  4. راهنماییم کنید-خواستگارجدید
    توسط النا61 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 23:18
  5. +راهنماییم کنین دیگه واقعا خسته شدم
    توسط Sahar H در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 87, 23:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.