به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 112

Threaded View

  1. #11
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام

    فقط اومدم بگم وقتی پستهایت را میخوانم و یک پوی قوی و عاقل را می بینم از ته دلم خوشحالم .... هم خوب سبک سنگین می کنی و هم انعطافت در برابر معیارها با توجه به شرایط خوبه ...

    عزیزم تو از دسته آدمهای کمالگرایی و این هنره برای یک کمال گرا که احساسات منفی و وسواس را کنترل میکنه و در بررسی امتیازات مثبت و نکات منفی را با هم نظر می کند و به تصمیم می اندیشد ....

    می خواهم کمک کنم کمی از بار دغدغه ات کم بشه .... عزیزم ... جان دلم .... مهم این است که صادقانه و با توکل به خدایی که هواتو. داره راه را درست بروی ... به نتیجه اصلاً فکر نکن ... اصل نتیجه درست عمل کردن هست ... هر موقعیتی در زندگی ما فرصتی برای رشد است .... تو در این جریان وقتی توجهت به اینکه خودت باشی و کار درست را صادقانه انجام بدهی حتی اگر خلاف میل و احساساتت باشد مطمئناً برایت رشد دارد و به نقطه روشن و شفافی برای تصمیم گیری خواهی رسید و تصمیم شایسته را خواهی گرفت .

    نگران نباش و بدون ترس از شد یا نشد موضوع دانسته و با دقت پیش برو ... زمان مهم نیست اینکه به تصمیمی قوی همراه با رضایت و اطمینان برسی مهم است ... و این تصمیم قوی و همراه با اطمینان و آرامش هم به معنای ایده آل گرایی نیست بلکه یعنی حتی از آنچه از روی انعطاف عاقلانه نه انعطاف از روی ترس می گذری و از معیارهایت حذف می کنی رضایت قلبی و خشنودی داشته باشی ... این یعنی عبوری رشد آفرین ... یعنی بجای احساس کوتاه آمدن در برابر چیزهایی که دلت می خواسته باشه و نیست درعوض آنچه مهمتر هست برایت و در او هست احساس بالندگی و قوی بودن و وسیع شدن و رشد و قدرت عبور از نپایدها به تو دست دهد ...

    من می بینم که عملاً داری با این نگاه پیش میروی اگر دروناً همین نگاه را داشته باشی که استدلال می کنی

  2. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    Erica (پنجشنبه 10 خرداد 97), hamed-kr (پنجشنبه 10 خرداد 97), Pooh (شنبه 12 خرداد 97), میس بیوتی (یکشنبه 13 خرداد 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 86
    آخرين نوشته: شنبه 29 اردیبهشت 97, 00:23
  2. شرایط زندگی من و اومدن خواستگار..لطفا راهنماییم کنید من چطوربرخوردکنم
    توسط Kimiya.khanom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 شهریور 96, 04:50
  3. دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید
    توسط parasoo67 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 اسفند 90, 02:39
  4. راهنماییم کنید-خواستگارجدید
    توسط النا61 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 23:18
  5. +راهنماییم کنین دیگه واقعا خسته شدم
    توسط Sahar H در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 87, 23:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.