کودک, مشاوره , ازدواج , روانشناسی , فول تست , سایت روانشناسی, تربیت کودک
روانشناس آنلاین , مشاوره, مرکز مشاوره, مشاوره خانواده , مشاورانه
تشکرشده 371 در 127 پست
نوشته اصلی توسط Pooh این حرف من خیلی بد و خشن و ناراحت کننده بوده؟ با توجه به شرایط و تایمی که براشون گذاشتین منطقی بوده. چه خبره 6 ماه! اصلا همون به قول خودش 2 ماه هم اگر آدم بخواد به شناخت نسبی از کسی برسه میرسه که تو این مرحله از آشنایی دیگه بیشتر از این واقعا چیزی به دست نمیاد.
paiize (سه شنبه 15 خرداد 97), Pooh (شنبه 19 خرداد 97), میس بیوتی (چهارشنبه 16 خرداد 97), صبا_2009 (چهارشنبه 16 خرداد 97)
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
نمایش برچسبها
آمار
علاقه مندی ها (Bookmarks)