سلام ترنم عشق عزیزم
خیلی ممنونم از دعای نیک و خوبتون ، ان شاءالله چندین برابر خیرش را در زندگی خودتون ببینید.
این تاپیک انگار با آقای باغبان جریان داشت و دعاهای بسیار زیبایی که میکردند .
من هم برای نفر بعد یکی از زیباترین دعاهای جناب باغبان را از خداوند خواستارم
نوشته اصلی توسط باغبان
سلام سرشار جان
ممنون از لطفت برادر
ممنون از دعای قشنگت
سرشار جان ،،بعضی موقع ها اینترنت آنتن نمیده ،،،ولی نمی دونم چرا دل ها همیشه آنتن میده :)
اگر یه روزی هم نبودیم ،،،مطمئن باش دل ها ی هم سو ،،هم سوی هم ِ :)
محمد رضا 164 خییلی هواتو داره ،،قدرشو بدون :)
برادر برای ،،، برادر
ان شالله به مراد دلت برسی.
.........................
خدایا ،،،
اگه نفر بعد تموم آسمون شبش بی ستاره ست ،،،پر ستار ه اش کن
علاقه مندی ها (Bookmarks)