سلام خیلی ممنونم. چه دعای خوبی.
من هم برای همه و نفر بعد از خدا میخوام در همه لحظات زندگیش، آرامشی عمیق در دریای وجودش باشد طوری که هیچوقت با هیچ تکانی برآشفته و متلاطم نشود.
الهی آمین
![]()
تشکرشده 1,494 در 483 پست
سلام خیلی ممنونم. چه دعای خوبی.
من هم برای همه و نفر بعد از خدا میخوام در همه لحظات زندگیش، آرامشی عمیق در دریای وجودش باشد طوری که هیچوقت با هیچ تکانی برآشفته و متلاطم نشود.
الهی آمین
![]()
به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.
ویرایش توسط zolal : شنبه 04 شهریور 96 در ساعت 17:37
miss seven (دوشنبه 06 شهریور 96), المای (دوشنبه 13 شهریور 96), باغبان (شنبه 04 شهریور 96), سرشار (دوشنبه 13 شهریور 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)