پس بیشتر باید صبر کنی اگه برگشت که اوکی هس
اگه برنگشت فکر خودت باش غمت نباشه چون ظاهرا ایشون مقصر بوده
تشکرشده 130 در 77 پست
پس بیشتر باید صبر کنی اگه برگشت که اوکی هس
اگه برنگشت فکر خودت باش غمت نباشه چون ظاهرا ایشون مقصر بوده
darknight (دوشنبه 31 اردیبهشت 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)