عزیزم یه سوال دارم ازت منهای مهریه آیااونقدر میخواهیش که قرار باشه یه عمری تو شادی وغم همدیگه شریک باشین؟؟!!منظورم اینه اگه اونا مهریه رو همون اول به مقدار بقیه اعضای خونوادتون قبول کرده بودند اونوقت نظرتون دربارش چی بود؟
یه مثال درباره مهریه بزنم :داداش کوچیکه من یه آدم فوق العاده مذهبیه وعقیده داره مهریه واقعا به گردن مرده نه اینکه تو جامعه ما مهریه عددی باشه برای سفره عقد.بعدهم اگه خدای نکرده مشکلی پیش بیاد واقعا گرفتن مهریه کارحضرت فیله.برای همین میگه هرجابرای من خواستگاری رفتین بیشتراز14تا تعیین نکنین،این مقداریه که همون شب عروسی میدم تازیر دین نباشم بیشتر از این درتوانم نیس.(نمیخواد به هیچ وجه از بابام کمک بگیره درحالیکه وضع مالی خونوادم خوبه)این حرفو در حالی میگه که مهریه زنداداشم800تاست ومنم 500تا.بقول مامانم اصلا رومون نمیشه جایی این مقدارو تعیین کنیم ولی حرف داداش من یکیه شاید ایشون هم عقیدش اینجوری باشه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)