سلام عزیزم
وقتی شوهرت ازت راضیه، خدا از آفریدن بدن مخلقوش راضیه .. شمام راضی باش.
این عمل ها قطعا عوارض جانبی دارن و هیچ پزشک عمل شده ای رو شما پیدا نمیکنین.
بجای فکر به بدن روی توانایی های خودتون تمرکز کنین.. بدن عادی میشه اما خلاقیتها، فضایل اخلاقی، استعدادها در زمینه های گوناگون و ... هرگز
همسرتونم ناراحت بوده ناخواسته اون حرف رو زده .جمله ی خوبی اون موقع به ذهنش نرسیده








علاقه مندی ها (Bookmarks)