سلام شما مثل اینکه دختر ساده ای باشید با تعریفایی که کردید سعی کنید با ادم های ساده مثل خودتون رفت امد کنید خوب اونی که ده کیلو ارایش میکنه با کسی دوسته که ده کیلو ارایش میکنه. حالا نمیدونم منظورتون از پیشنهاد بیشرمانه چیه ولی ممکنه پسری هم قصد بدی نداشته باشه و قصد ازدواج داشته باشه که البته اکثرا دنبال ازدواج نیستن.
و اینکه میگید برای مجازاتم روی دستم تیغ میزدم اخه مگه چیکار کردی که خودتو مجازات میکنی اینکارو سعی کن هیچوقت تکرار نکنی.
فکر اینو نکن کسی باهات دوست نمیشه قطعا میتونی یه دوست جدید پیدا کنی مثل خودت که حتی شاید از دوست قبلیت هم بیشتر باهاش صمیمی بشی طی زمان.
من دلیلی ندیدم از خودت متنفر باشی. اونا رفتارشون زشت بوده که گفتن اه باز این اومدیا پسره تیکه انداخته تو نمیتونی جلوشو بگیری تو چادری هم باشی بعضیا تیکه هاشون رو میندازن یاراننده تاکسیه اینطوری کرده مشکل روانیه خودش بوده.