برادر من شما سرکاری، راحت.
یه دختر اگر واقعا کسی رو دوست داشته باشه نه به شما و نه به هیچ کسی دیگه اجازه نزدیک شدن نمیده چه برسه بگه ازدواج نه ولی دوستی آره. مگه یا سالم نباشه، یا مریض روحی باشه، یا بخواد طرف رو تو آب نمک نگه داره.
شما به جای این همه بالا و پائین پریدن و چرخ خوردن، یک کلام بگو من قصدم ازدواجه. هستی یا نه؟ اگر گفت آره و دیگه حرف از این و اون پسر نزد، تازه باید بری تحقیق کنی چطور آدمیه.
اگر هم گفت نه، ردتو بگیر برو دنبال زندگیت. تا ابد هم دنبالش بدوی یا به نتیجه نمی رسی یا باید نقش زاپاس رو بازی کنی.
از ما گفتن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)