چرا محبت کلامیتون کمه؟
پس فرق شما با دوستشون که مرده چیه
چرا واسه شوهرت آرایش نمیکنی و این رو مزیت میدونی
البته نظر من اینه زنانگیت رو بیشتر کن
نمیگم همین اول کاری برو بغلش نه ولی سعی کن کم کم زنانگیتو بالا ببری
زن یعنی محبت یعنی لوس کردن خودش واسه شوهرش
من نمیگم خودم هیچ عیبی ندارم ولی فکر میکنم زن باید با مرد فرق داشته باشه و این تفاوت باعث عشق میشه
هنوز میگم من نه روانشناسم و نه اطلاعات کافی دارم ولی به عنوان یک زن و تجربه شخصیم میگم
لازم نیست بشینی بگی بیا رابطمونو درست کنیم یا بگی من اشتباه کردم و ..........
اول لباس تمیز و عطر و .....استفاده کن با یه ارایش ملایم اگه موهات بلنده از موهاتم استفاده کن واسه جلب توجش شاید یهو عکس العمل نشون نده ولی کم کم روش تاثیر میذاری
به خودت برس ورزش کن غذا خوب بخور بعد خیلی ریز نه تابلو که فکر کنه داری خودتو بهش میچسبونی بهش محبت کن
واسش غذا بکش یا غذایی که دوست داره درست کن
سعی کن روح به زندگیت بدی
انشالله مشکل هممون حل بشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)