به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 108
  1. #71
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    سلام آقا تیام، سال نو بر شما مبارک

    زندگی در جریان هست..

    ایشان بی راهه رو انتخاب کردن و در آینده نادم خواهند شد.

    چیزی که برای شما خواهد ماند یک تجربه و یک درس هست.

    عشق در زندگی بسیار خوبه... روزهای عاشقانه ، حرف های عاشقانه، رفتارهای خوب. اما کافی نیست!
    زندگی مشترک نیاز به افرادی داره که به بلوغ فکری رسیده باشن، انسانهایی با ایمان بر هر دین و مذهبی، افرادی با تعهد و مسئولیت پذیر، منطقی و خوش فکر.
    دنیا پر از آواز عشق هست اما اکثرا حبابهای ریز و درشتی بر سطح آبن. عشق واقعی در عمل و در جریان زندگی نمود پیدا میکنه .. در لحظه لحظه جاری میشه.
    آدمهایی که از دل و جان مایه میگذارن تا چراغ خانه روشن بماند و خنده از لب اعضای خانواده گرفته نشود.

    شما آخر راه نیستین ، بلکه شاید ابتدای مسیری جدید قرار دارین. این روزها درد دیدن دنیایی جدید هست، همانند یک مادر و نوزاد.
    امیدوارم در سال ۹۷ روزهای خوبی داشته باشین و این رنج ها آغاز و نوید یک رویه جدید و خوب در زندگیتون باشه.




    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد


    ویرایش توسط sahar.66 : پنجشنبه 16 فروردین 97 در ساعت 22:49

  2. 2 کاربر از پست مفید sahar.66 تشکرکرده اند .

    گیسو کمند (شنبه 18 فروردین 97), میس بیوتی (پنجشنبه 30 فروردین 97)

  3. #72
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 21:59]
    تاریخ عضویت
    1396-8-23
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    1,325
    سطح
    20
    Points: 1,325, Level: 20
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 56 در 43 پست

    Rep Power
    21
    Array
    آقای تیام ، سلام
    نمی دونم چرا فکر میکنم پست های شما کمی fakeهستن . اینقدر که دور از واقعیت جامعه الان هست. یادم نمیاد چند سالتونه ولی اگر زیر 40 سال دارید .خیلی راحت اعلام کنید حق طلاق با شماست و ایشون رو طلاق نمی دهید. بعد از مدتی هم برید حکم ازدواج مجدد بگیرید و اجازه اش رو از ایشون بگیرید .بعد هم در عالم واقع دنبال کس دیگر باشید یا این وسط ایشون سر عقل میاد و برمیگرده یا واقعا میره. فقط یک نوشته بگیرید که ایشون درخواست جدایی داشتن و روی این درخواست تاکید کنید .اصلا شاید در همین پروسه ایشون خودش پشیمون شد.

  4. #73
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 مهر 98 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1396-11-18
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,949
    سطح
    26
    Points: 1,949, Level: 26
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 26 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط sahar.66 نمایش پست ها
    سلام آقا تیام، سال نو بر شما مبارک

    زندگی در جریان هست..

    ایشان بی راهه رو انتخاب کردن و در آینده نادم خواهند شد.

    چیزی که برای شما خواهد ماند یک تجربه و یک درس هست.

    عشق در زندگی بسیار خوبه... روزهای عاشقانه ، حرف های عاشقانه، رفتارهای خوب. اما کافی نیست!
    زندگی مشترک نیاز به افرادی داره که به بلوغ فکری رسیده باشن، انسانهایی با ایمان بر هر دین و مذهبی، افرادی با تعهد و مسئولیت پذیر، منطقی و خوش فکر.
    دنیا پر از آواز عشق هست اما اکثرا حبابهای ریز و درشتی بر سطح آبن. عشق واقعی در عمل و در جریان زندگی نمود پیدا میکنه .. در لحظه لحظه جاری میشه.
    آدمهایی که از دل و جان مایه میگذارن تا چراغ خانه روشن بماند و خنده از لب اعضای خانواده گرفته نشود.

    شما آخر راه نیستین ، بلکه شاید ابتدای مسیری جدید قرار دارین. این روزها درد دیدن دنیایی جدید هست، همانند یک مادر و نوزاد.
    امیدوارم در سال ۹۷ روزهای خوبی داشته باشین و این رنج ها آغاز و نوید یک رویه جدید و خوب در زندگیتون باشه.





    سلام سحر خانم سال نو شما هم مبارک باشه ، ممنون بابت دلگرمی که به من دادین و سپاس بابت آرزوهای خوب در سال جدید. من هم آرزوی سلامتی و موفقیت را برای شما و تمامی اعضا دارم. جملات زیبایی در مورد عشق واقعی بیان کردین که من هم با شما موافقم اینو از ته دلم میگم شاید اگر ده سال پیش این جمله رو میخوندم همچین نظری نداشتم ولی الان که این همه موضوع را تجربه کردم به راحتی معنای تک تک کلمات مهم این جملات را با پوست و گوشت و استخون و جان و تنم حس میکنم. بسیار زیبا گفتید.
    امیدوارم خوش باشین

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط رهاوتنها نمایش پست ها
    آقای تیام ، سلام
    نمی دونم چرا فکر میکنم پست های شما کمی fakeهستن . اینقدر که دور از واقعیت جامعه الان هست. یادم نمیاد چند سالتونه ولی اگر زیر 40 سال دارید .خیلی راحت اعلام کنید حق طلاق با شماست و ایشون رو طلاق نمی دهید. بعد از مدتی هم برید حکم ازدواج مجدد بگیرید و اجازه اش رو از ایشون بگیرید .بعد هم در عالم واقع دنبال کس دیگر باشید یا این وسط ایشون سر عقل میاد و برمیگرده یا واقعا میره. فقط یک نوشته بگیرید که ایشون درخواست جدایی داشتن و روی این درخواست تاکید کنید .اصلا شاید در همین پروسه ایشون خودش پشیمون شد.

    سلام رها خانم، نمیدونم چرا فکر میکنید پست های من تقلبی و fake هستند ؟!!! هر چند این نظر شماست. به هر حال خدای من شاهده و وجدان من راحت . مهم تلاش هایی بود که باید میکردم و صد البته به خرج هم دادم. امیدوارم خداوند صبری به من بدهد و روزگار من بخوبی تغییر کند و بتونم با این مسئله کنار بیایم. کاش دانشگاه ها و خونواده های ایران به دختران و پسران کمی درس زندگی میدادند و میفهماندند زندگی زناشویی فقط سکس و لباس شستن و بالعکس فقط پول در آوردن نیست.
    در مورد پیشنهادتون مبنی بر اعلام درخواست ازدواج مجددم به عرض میرسونم به واسطه اینترنت و منابع متعدد دیگر هم خونواده آنها و هم خونواده من و همچنین خودم و اون دختر لجباز همه می دانیم این آپشن ها برای من وجود دارند و هیچ وقت از بین نمی روند. متاسفانه با این رفتارهایی که از خودشون نشون دادند چنانچه بر گردند هم زیر سوال می روند چرا که همه پل های پشت سر خودشون رو خراب کردند و رفتارهایی ناشایست از خودشون نشون دادند. فقط میتونم بگم متاسفم و متاسفم و متاسفم.

  5. 2 کاربر از پست مفید تیام2012 تشکرکرده اند .

    sahar.66 (شنبه 18 فروردین 97), میس بیوتی (پنجشنبه 30 فروردین 97)

  6. #74
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 15:06]
    تاریخ عضویت
    1397-1-18
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    123
    سطح
    2
    Points: 123, Level: 2
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نگران

  7. #75
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 مهر 98 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1396-11-18
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,949
    سطح
    26
    Points: 1,949, Level: 26
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 26 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باسلام و آرزوی سلامتی و موفقیت برای یکایک اعضا
    خواستم بعد از مدتها مطلبی به اطلاع دوستان برسونم، نمیدونم چی شده که خانمم راضی شده به مشاوره و روانشناس خانواده مراجعه کنیم؟!! البته با کلی اصرار و توصیه برخی افراد!!! نمیدونم این تصمیم از روی چی هست؟ از این دید که به کمک مشاور مشکلات زندگی مطرح بشن و مشاور کمک کنه و راهکار بده مشکلات حل بشن و یا از روی این دید که مثلا در ادامه پروسه قهر اعلام کنه که ببینید دکتر هم رفتیم نتیجه نداد؟؟!! نمیدونم چی بگم!! البته من خودم به این مورد به عنوان قدم مثبت فکر میکنم اما شواهد شواهد مثبت و تحلیل خوبی نشون نمیده از طرفی همچنان ارتباط زیر صفر است و به هیچ وجه از هر نوع مجازی و واقعی وجود نداره !! ممنون میشم نظرتونو اعلام کنید.
    مورد دیگه خواستم در مورد مشاوره بپرسم، معمولا مشاور چند جلسه جداگانه برای زن و شوهر توی این گونه موارد در نظر میگیرن؟ البته میدونم فرد به فرد و مشکل با مشکل فرق داره و باید ریشه یابی بشه و بعد روش درمان و اراده زن و شوهر بکار بیاد اما خواستم یه چیز کلی بدونم.
    بانهایت سپاس. تیام

  8. #76
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 مهر 98 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1396-11-18
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,949
    سطح
    26
    Points: 1,949, Level: 26
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 26 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط تیام2012 نمایش پست ها
    - - - Updated - - -




    سلام سحر خانم سال نو شما هم مبارک باشه ، ممنون بابت دلگرمی که به من دادین و سپاس بابت آرزوهای خوب در سال جدید. من هم آرزوی سلامتی و موفقیت را برای شما و تمامی اعضا دارم. جملات زیبایی در مورد عشق واقعی بیان کردین که من هم با شما موافقم اینو از ته دلم میگم شاید اگر ده سال پیش این جمله رو میخوندم همچین نظری نداشتم ولی الان که این همه موضوع را تجربه کردم به راحتی معنای تک تک کلمات مهم این جملات را با پوست و گوشت و استخون و جان و تنم حس میکنم. بسیار زیبا گفتید.
    امیدوارم خوش باشین

    - - - Updated - - -




    سلام رها خانم، نمیدونم چرا فکر میکنید پست های من تقلبی و fake هستند ؟!!! هر چند این نظر شماست. به هر حال خدای من شاهده و وجدان من راحت . مهم تلاش هایی بود که باید میکردم و صد البته به خرج هم دادم. امیدوارم خداوند صبری به من بدهد و روزگار من بخوبی تغییر کند و بتونم با این مسئله کنار بیایم. کاش دانشگاه ها و خونواده های ایران به دختران و پسران کمی درس زندگی میدادند و میفهماندند زندگی زناشویی فقط سکس و لباس شستن و بالعکس فقط پول در آوردن نیست.
    در مورد پیشنهادتون مبنی بر اعلام درخواست ازدواج مجددم به عرض میرسونم به واسطه اینترنت و منابع متعدد دیگر هم خونواده آنها و هم خونواده من و همچنین خودم و اون دختر لجباز همه می دانیم این آپشن ها برای من وجود دارند و هیچ وقت از بین نمی روند. متاسفانه با این رفتارهایی که از خودشون نشون دادند چنانچه بر گردند هم زیر سوال می روند چرا که همه پل های پشت سر خودشون رو خراب کردند و رفتارهایی ناشایست از خودشون نشون دادند. فقط میتونم بگم متاسفم و متاسفم و متاسفم.




    باسلام و آرزوی سلامتی و موفقیت برای یکایک اعضا
    خواستم بعد از مدتها مطلبی به اطلاع دوستان برسونم، نمیدونم چی شده که خانمم راضی شده به مشاوره و روانشناس خانواده مراجعه کنیم؟!! البته با کلی اصرار و توصیه برخی افراد!!! نمیدونم این تصمیم از روی چی هست؟ از این دید که به کمک مشاور مشکلات زندگی مطرح بشن و مشاور کمک کنه و راهکار بده مشکلات حل بشن و یا از روی این دید که مثلا در ادامه پروسه قهر اعلام کنه که ببینید دکتر هم رفتیم نتیجه نداد؟؟!! نمیدونم چی بگم!! البته من خودم به این مورد به عنوان قدم مثبت فکر میکنم اما شواهد شواهد مثبت و تحلیل خوبی نشون نمیده از طرفی همچنان ارتباط زیر صفر است و به هیچ وجه از هر نوع مجازی و واقعی وجود نداره !! ممنون میشم نظرتونو اعلام کنید.
    مورد دیگه خواستم در مورد مشاوره بپرسم، معمولا مشاور چند جلسه جداگانه برای زن و شوهر توی این گونه موارد در نظر میگیرن؟ البته میدونم فرد به فرد و مشکل با مشکل فرق داره و باید ریشه یابی بشه و بعد روش درمان و اراده زن و شوهر بکار بیاد اما خواستم یه چیز کلی بدونم.
    بانهایت سپاس. تیام

  9. کاربر روبرو از پست مفید تیام2012 تشکرکرده است .

    maadar (دوشنبه 17 اردیبهشت 97)

  10. #77
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    سلام
    راستش همه تاپیک رو نخوندم
    ولی به هرحال بهترین کار اینه که برید مشاوره و ببینید نتیجه چی میشه

    و به نظر من خیلی صبورانه مساله رو دنبال کنید و خودتون رو به هیچ عنوان ذوق زده نشون ندید
    در جریان مشاور رفتن و ... حمایتهایی رو از خانمتون انجام بدید مثلا با ماشین برید دنبالش با ماشین برسونیدش حتی اگر خودتون هم ماشین ندارید با یه تاکسی برید دنبالش و موارد اینچنینی رو رعایت کنید

    حس مورد حمایت قرار گرفتن خیلی شیرین هست برای خانمها
    ولی در رابطه با این تصمیمش خیلی عادی برخورد کنید نه مثل آدمی که سر از پا نمی شناسه

    و اینکه چی تو ذهنش هست رو هم فعلا بهش فکر نکنید
    بذارید بیاد تا ببینید چی تو ذهنشه و اینکه ادامه این موضوع فایده داره یا نه

    ضمنا فکر کنم تاپیکتون طولانی شده و باید تاپیک جدیدی باز کنید

    موفق باشید

  11. کاربر روبرو از پست مفید فکور تشکرکرده است .

    maadar (دوشنبه 17 اردیبهشت 97)

  12. #78
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    سلام آقا تیام

    من نظرم اینه که مراجعه کنین. نیت ایشون هر باشه کاملا برای شما مفید و مؤثر هست و نشونه ی اینه که کاملا برای حفظ زندگیتون جنگیدین.
    حالا هر چند جلسه و .. ای که بود. (فقط ما رو بی خبر نگذارین )



  13. #79
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 مهر 98 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1396-11-18
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,949
    سطح
    26
    Points: 1,949, Level: 26
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 26 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sahar.66 نمایش پست ها
    سلام آقا تیام

    من نظرم اینه که مراجعه کنین. نیت ایشون هر باشه کاملا برای شما مفید و مؤثر هست و نشونه ی اینه که کاملا برای حفظ زندگیتون جنگیدین.
    حالا هر چند جلسه و .. ای که بود. (فقط ما رو بی خبر نگذارین )


    باسلام سحر خانم خیلی ممنون بابت پاسختون. من خودمم هم بخاطر زندگی علی رغم این همه سختی که متحمل شدم ترجیح میدم با فضایی بدور از شتابزدگی عمل کنم و به کمک مشاور به جلو برویم. مشاوری که رفتیم هم متخصص و دکتری روانشناسی بالینی هست و هم روانپزشک رزومه و اینفوگرافی خیلی خوبی دارن . یه تست 70 وخرده ایی سوالی گرفت و هم مصاحبه و شرح حالی از وضعیت گرفت و قرص سرترالین 50 برای جفتمون نوشت. البته برای خانمم داروی بیشتر نوشت. دکتر معتقده که باتوجه به تشخیصی که داده و همچنین نمونه های مشابه زن و شوهری مشکل پیش امده حل میشه. ممنون میشم نظرتونو
    بگین. ارادتمند تیام
    ویرایش توسط تیام2012 : سه شنبه 18 اردیبهشت 97 در ساعت 20:26

  14. #80
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط تیام2012 نمایش پست ها
    باسلام سحر خانم خیلی ممنون بابت پاسختون. من خودمم هم بخاطر زندگی علی رغم این همه سختی که متحمل شدم ترجیح میدم با فضایی بدور از شتابزدگی عمل کنم و به کمک مشاور به جلو برویم. مشاوری که رفتیم هم متخصص و دکتری روانشناسی بالینی هست و هم روانپزشک رزومه و اینفوگرافی خیلی خوبی دارن . یه تست 70 وخرده ایی سوالی گرفت و هم مصاحبه و شرح حالی از وضعیت گرفت و قرص سرترالین 50 برای جفتمون نوشت. البته برای خانمم داروی بیشتر نوشت. دکتر معتقده که باتوجه به تشخیصی که داده و همچنین نمونه های مشابه زن و شوهری مشکل پیش امده حل میشه. ممنون میشم نظرتونو
    بگین. ارادتمند تیام
    آقا تیام درباره ی داروهاتون و روند مراجعات هرچه نظر پزشک شماست عمل کنین. با توجه به وضعیت کنکونی شما و همسرتون سرترالین تجویز شده.
    دکنر هم درست میگه در نا امیدی بسی امید هست .. توکل بخدا . احساس میکنم هیجان زیادی دارین و البته حال بهتری.. انشالله این روند به خوبی سپری بشه و به نتیجه برسین.

    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد




 
صفحه 8 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.