
نوشته اصلی توسط
omid12
سلام
اول تبریک میگم بهتون
ولی فکر نمیکنید برای پدر شدن ایشون زود بود ؟
گاهی وقتها بخاطر حرف دیگران هست
ولی گاهی پدر زندگی نکرده شو در پسرش جستجو میکنه
بهتره به ایشون بفرمایید حضرت پیغمبر سلام الله علیها هم یک دختر داشتن ولی تمام عالم برای ایشون هست و زیر نظر ایشان هستند
وقتی امام صادق علیه سلام اسم فاطمه رو میشنیدن به احترام مادرشون می ایستادن
اصلا اسمشو می خواین بزارید فاطمه و بخاطر اینکه دختراست واسم فاطمه دارد به ایشون تکریم کنید تا محبتش جاودانه و همچنین بر نوع تربیتتان تاثیر بگزارد
علاقه مندی ها (Bookmarks)