نقل قول نوشته اصلی توسط omid12 نمایش پست ها
سلام
اول تبریک میگم بهتون
ولی فکر نمیکنید برای پدر شدن ایشون زود بود ؟
گاهی وقتها بخاطر حرف دیگران هست
ولی گاهی پدر زندگی نکرده شو در پسرش جستجو میکنه
بهتره به ایشون بفرمایید حضرت پیغمبر سلام الله علیها هم یک دختر داشتن ولی تمام عالم برای ایشون هست و زیر نظر ایشان هستند
وقتی امام صادق علیه سلام اسم فاطمه رو میشنیدن به احترام مادرشون می ایستادن
اصلا اسمشو می خواین بزارید فاطمه و بخاطر اینکه دختراست واسم فاطمه دارد به ایشون تکریم کنید تا محبتش جاودانه و همچنین بر نوع تربیتتان تاثیر بگزارد
با تشکر ازشما
شوهرم از لحاظ مذهبی ضعیفه.
واسه بچه دار شدن هردومون دوست داشتیم.
شاید یه دلیلش هم حرفای دیگرون هم باشه اما کلا دیدگاهشون اینجوریه .هرجوری سعی کردم نتوستم عوضش کنم.
در حال حاضر نگرانم که خود دچار استرس شدم و همش کابوس میبینم