عزیزم من جواب سؤالم رو نگرفتم؛

شما چطور این خانم رو در کنسرت شناختین، قبلا دیده بودین ایشونو؟

طی این شش ماه چند بار متوجه حضور این خانم شدین؟

فکر میکنم ما و شما دنبال سؤال دوم و سوم هستیم . ابتدا گزینه ی اول رو باید حل کنیم. اونم پایان کامل حضور این خانم هست. چون راهشونم دور بوده دیگه واقعا لزومی نداشت بعد از این اتفاقات تلخ و تجربه های ناراحت کننده باز هم رو ببینن و این بعدها بانی مشاجره و دعوا بین شما و این آقا خواهد شد. پس اول عامل مشاجره، سوء ظن و ناراحتی باید برطرف بشه ، سپس به ایشون بپردازیم.