به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 80

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 12 مهر 98 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1394-1-17
    نوشته ها
    172
    امتیاز
    7,231
    سطح
    56
    Points: 7,231, Level: 56
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 119
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    411

    تشکرشده 310 در 114 پست

    Rep Power
    44
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Amir A نمایش پست ها
    تشکر آقا رضا. من متوجه حرفتون شدم. شما گفتین تنها چیزی که من و همسرم رو کنار هم نگه داشته رعایت اون مورد ششمیه که برای صمیمیت توصیه کرده بودین. خودمم فکر میکردم باید دلیلی باشه که با این همه که از من ناراحت میشه ولم نمیکنه البته من پیش خودم موارد دیگه ای رو فکر میکردم چون اگه به کادو خریدن بود که من این مدت بعد هر بار که دارم ناراحتش میکنم برای عذرخواهی یه چیزی دارم براش میگیرم. اون پنج هفته ای که قهر کرده بود فقط سه بار براش طلا خریدم وقتی آشتی کرد باز بردمش طلافروشی گفتم هرچی خوشت اومد انتخاب کن به قیمتش نگاه نکن باز این یه ماهه دوبار کبودش کردم عذاب وجدان گرفتم خودم براش طلا گرفتم روز زن باز براش طلا گرفتم میدونم هم خیلی فایده ای نداره یعنی معادل کارایی که میکنم نیست و اتفاقهای بدی که می افته رو جبران نمیکنه ولی اگه واقعا این کادوها خیلی اثری داشت صمیمیت ما الان نباید انقدر کم میشد.
    برداشت خودم بیشتر از رفتار خودش و حرفای دیگران این بوده که داره تحملم میکنه
    راجع به مشاوره هم من با منطق خودم جلو میرم وگرنه مشاور خانواده ای هم که ازش حرف و رفتار نامعقول دیدم بی اعتبار شده برام. نظرات رو هم قطعا من مو به مو که اجراشون نمیکنم بخوام هم نمیتونم دقیقا اون جملاتی که خانم پاییزه گذاشتن رو به زنم بگم. از نظرات غیرکاربردی هم میگذرم مثلا این که بهم بگن باید به حرف پدرم گوش میکردم یا ازدواجم کلا غلط بوده برای من نه اعتبار داره نه فایده. یه خانمی بود اینجا همچین مسائلی رو مثل اینکه تو ازدواج اولش تجربه کرده بود و من از صحبت کردنش متوجه میشدم حالش واقعا از من بهم میخورد. یه جورایی اشاره هم میکرد که ما آخرش طلاق میگیرم. خب من اون حرف ها هم به دردم نمیخوره رو حساب تجربه تلخ و احساسی یک نفره و نه از روی منطق گفته میشه نه میشه به همه زندگی ها تعمیمش داد.
    ولی توصیه های سازنده و قابل اجرا برای لحظه اکنون و آینده رو هرچی به نظر خودم معقول و شدنی بیاد آزمایش میکنم چون ممکنه یه راهی به نظر من که مرد هستم اصلا فایده نداشته باشه ولی اگه اجراییش کنم رو خانمم جواب بده. منم که فقط راه حل و جواب میخوام. اگر هم نخوام اجرا کنم و بشنوم ولی راه خودمو برم که دیگه برای چی انقدر وقت بذارم مشاوره بگیرم. خیلی هم بخوام نظرات رو تغییر بدم دیگه میدونم به سبک خودم میرم جلو و میشه همون روش های قلدری خودم.
    بیشتر تشویق کنید توصیه هارو دقیق بتونم اجرا کنم همینجوریش برام سخته اجرا کردن خیلی حرفا و زحمت زیاد داره. رو هرکدوم که جواب بده بعدش میخوام بیشتر زوم کنم. فعلا هر راهی به نظر خودم منطقی و قابل اجرا بیاد تصمیم دارم امتحانش کنم


    - - - Updated - - -


    ممنونم دنیا خانم از راهنمایی هاتون.
    اینطوری که من از صحبت های شما متوجه میشم یعنی نباید رک و پوست کنده هیچ وقت برم سر اصل مطلب. کلا مبهم رفتار کنم برم تو حاشیه و سوالایی که جواباش برام مهم نیست بپرسم بعد منتظر باشم خودش بین حرفاش یه چیزهایی رو بگه درست متوجه شدم؟
    متاسفانه تربیت خانم من از پایه و بن غلط بوده هنوزم که بزرگ شده پدر مادرش و حتی اقوامش بینهایت لوسش میکنن.
    من فعلا موفق شدم یه سری از ارتباطاتشو که واقعا مخرب بودن محدود کنم البته مطمئن نیستم موفق شدم یا نه چون دیگه در روز چکش نمیکنم ولی خودش بهم قول داده. برای همینم حساس بودم سر جریان خونه رفتنش بفهمم با کی رفت
    دیروز یک صبح تا غروب بهش محبت کردم یه سری از جمله هایی که اینجا بهم گفتین رو شبیهش رو بهش گفتم خیلی هم ذوق کرد و خوشحال شد ولی همین که صحبت جهیزیه چیدن شد و من ازش پرسیدم گلدونا برات سنگین نبود تنهایی بردی رفت تو گارد که تنها نبودم داداشم باهام بود و یه هفته ست داری گیر میدی و چندبار بگم با دوستام نبودم!! یکمم بحثمون شد و آخرم باز نگفت واقعا با کی برده گلدونارو. فکر کنم تاریخ استفاده از اون سوال دیگه گذشته بود و نباید اصلا میپرسیدم.
    این مسئله هم هست که وقتی خیلی محبت میکنم خودشو بیشتر لوس میکنه یا خیلی نرمش به خرج میدم حاضر جواب میشه.
    شما دوست دارین سریعا به جواب برسین‌درحالیکه با اخلاق خانمتون نمیتونین. دو راه رو در نظر بگیرین...راه اول یک مسیر مستقیم ولی پر سنگلاخ و چاله و ... است.راه دوم یک مسیر آسفالت و صاف! ولی طولانی تره. راه اول راهیه که شما در پیش گرفتین... ممکنه جوابش برای شما مهم نباشه ولی برای خانمتون هست. شما اینجوری تشویقش میکنین با شما راحت باشه و راحت حرفشو بزنه.
    در ضمن اونی که من گفتم مثال بود که وقتی تاپیکتونو داشتم میخوندم همونجا که از سولل جوابتون نوشته بودین با خودم گفتم خب چرا اینجوری؟! درسته خانمتون ممکنه لوس باشه ولی راستش بهش حق میدم که هرچیزی رو بهتون نگه...آقا امیر کتک خوردن برای یک زن خیلی دردناکه اونم برای خانم لوس و نازپرورده شما!! درست گفتین تاریخ مصرفش گذشته بود چون شما یک دور بحث داشتین راجع بهش و حالا بعد یک مدت این حرف نشونه زیر زبون کشیدنه... به قول معروف تا تنور داغه باید نون رو چسبوند.. تقصیر شماهم‌ نیست واقعا نمیدونین.
    هیچوقت هم برای جبران کتک کاری کادو نخرید..سعی کنید دیگه اونکارو تکرار نکنید. یک تاپیک اینجا بود یک خانم درمورد همسرشون گذاشته بودن. ناراحت نشید ولی اون آقا فقط یک مورد ناراحت کننده تر بیشتر از شما داشتن و اونم احتمال خیانت بود.... ولی بقیه موارد تقریبا شبیه شما بودن.خانمش از دستش داشت دیوونه میشد دیگه.خداروشکر شما اهل خیانت نیستین ولی هیچ وقت! هیچ وقت جلوی خانمتون از کس دیگه ای تعریف نکنید.نگید خب رنگ موش قشنگ بود.... برای شما اینه ولی برای خانمتون اصلا این نیست. برای خانمتون کلی حرف داره. برای هر خانمی فکر میکنم همینه.خانما دوست دارن در چشم همسرشون بهترین باشن پس این رفتارو کنار بذارین.
    شما خانمتون گریه میکنه بهش میگین خفه خون بگیر؟! 😐😐😐 خب حداقل بگین ساکت شو نمیتونین احساساتیش کنین. بگین چقد دیدن اشکت زجر اوره.انقد حالمو نگیر...فکر میکنم این مدل به طرز صحبت شما نزدیکتر باشه... ولی اونجوری نگید.میدونید توی زندگی فراز و نشیب زیاده. شما که انقد با پشتکار بودین که خودتو به اینجا رسوندین پس میتونین جلو احساسات بدتونو بگیرین. اول از همه سعی کنید اینجور صحبت کردنو کنار بذارین. رمانتیکش نکنین ولی حداقل های فارسی معادلشو بکار ببرین.کم کم عادت می کنین. بهش بگین دوست دارم ناراحتیاتو از خودم جبران کنم. ولی نمیدونم چجوری...از خودش کمک بخواین.شاید نظراتش خیلی پخته نباشه ولی در مورد زندگی شما جواب میده چون یک سمتش ایشونه. ولی سعی کنید دیگه به هیچ نحوی کبودش نکنین. هلش ندید.دستشو محکم نکشین.ظرف تو دیوار نشکنین... شما یاد گرفتین خشمتونو اینجوری ابراز کنین و الان براتون سخته عوض کنین شیوه رفتاریتونو. فکر نکنین همه سختیای عالم برای شما بوده. منم کسی رو میشناسم که برای دور شدن از گذشته اش اسم که هیچی،فامیلشم عوض کرد .از زندگی سختش رسیده به جایی که یکی از پولدارترین های مشهده! ولی واقعا شاده... انقدر شاده و سرزنده اس که ادم حظ میکنه باهاش حرف میزنه. قصدم سرزنش نبود یکم به خودتون فکر کنین لطفا...

  2. 3 کاربر از پست مفید donya. تشکرکرده اند .

    Amir A (یکشنبه 27 اسفند 96), mastanehh (یکشنبه 27 اسفند 96), mercedes62 (یکشنبه 27 اسفند 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. لطفا راهنماییم کنید
    توسط bita2 در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 92, 12:17
  2. راهنماییم کنید لطفاً
    توسط roze siah در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 مرداد 92, 10:02
  3. می خوام ارشد حتما حتما قبول شم البته با این شرایط.... لطفا راهنماییم کنید
    توسط sami92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 تیر 92, 12:07
  4. راهنماییم کنید همسرم را برگردونم
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 73
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 خرداد 92, 00:46
  5. آیا درانتخابم اشتباه کردم یانه؟(لطفا راهنماییم کنین)
    توسط هیلان در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 فروردین 90, 14:04

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.