به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 80

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 آذر 04 [ 21:28]
    تاریخ عضویت
    1396-9-12
    نوشته ها
    207
    امتیاز
    11,940
    سطح
    71
    Points: 11,940, Level: 71
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    434

    تشکرشده 437 در 149 پست

    Rep Power
    50
    Array
    تشکر آقا رضا. من متوجه حرفتون شدم. شما گفتین تنها چیزی که من و همسرم رو کنار هم نگه داشته رعایت اون مورد ششمیه که برای صمیمیت توصیه کرده بودین. خودمم فکر میکردم باید دلیلی باشه که با این همه که از من ناراحت میشه ولم نمیکنه البته من پیش خودم موارد دیگه ای رو فکر میکردم چون اگه به کادو خریدن بود که من این مدت بعد هر بار که دارم ناراحتش میکنم برای عذرخواهی یه چیزی دارم براش میگیرم. اون پنج هفته ای که قهر کرده بود فقط سه بار براش طلا خریدم وقتی آشتی کرد باز بردمش طلافروشی گفتم هرچی خوشت اومد انتخاب کن به قیمتش نگاه نکن باز این یه ماهه دوبار کبودش کردم عذاب وجدان گرفتم خودم براش طلا گرفتم روز زن باز براش طلا گرفتم میدونم هم خیلی فایده ای نداره یعنی معادل کارایی که میکنم نیست و اتفاقهای بدی که می افته رو جبران نمیکنه ولی اگه واقعا این کادوها خیلی اثری داشت صمیمیت ما الان نباید انقدر کم میشد.
    برداشت خودم بیشتر از رفتار خودش و حرفای دیگران این بوده که داره تحملم میکنه
    راجع به مشاوره هم من با منطق خودم جلو میرم وگرنه مشاور خانواده ای هم که ازش حرف و رفتار نامعقول دیدم بی اعتبار شده برام. نظرات رو هم قطعا من مو به مو که اجراشون نمیکنم بخوام هم نمیتونم دقیقا اون جملاتی که خانم پاییزه گذاشتن رو به زنم بگم. از نظرات غیرکاربردی هم میگذرم مثلا این که بهم بگن باید به حرف پدرم گوش میکردم یا ازدواجم کلا غلط بوده برای من نه اعتبار داره نه فایده. یه خانمی بود اینجا همچین مسائلی رو مثل اینکه تو ازدواج اولش تجربه کرده بود و من از صحبت کردنش متوجه میشدم حالش واقعا از من بهم میخورد. یه جورایی اشاره هم میکرد که ما آخرش طلاق میگیرم. خب من اون حرف ها هم به دردم نمیخوره رو حساب تجربه تلخ و احساسی یک نفره و نه از روی منطق گفته میشه نه میشه به همه زندگی ها تعمیمش داد.
    ولی توصیه های سازنده و قابل اجرا برای لحظه اکنون و آینده رو هرچی به نظر خودم معقول و شدنی بیاد آزمایش میکنم چون ممکنه یه راهی به نظر من که مرد هستم اصلا فایده نداشته باشه ولی اگه اجراییش کنم رو خانمم جواب بده. منم که فقط راه حل و جواب میخوام. اگر هم نخوام اجرا کنم و بشنوم ولی راه خودمو برم که دیگه برای چی انقدر وقت بذارم مشاوره بگیرم. خیلی هم بخوام نظرات رو تغییر بدم دیگه میدونم به سبک خودم میرم جلو و میشه همون روش های قلدری خودم.
    بیشتر تشویق کنید توصیه هارو دقیق بتونم اجرا کنم همینجوریش برام سخته اجرا کردن خیلی حرفا و زحمت زیاد داره. رو هرکدوم که جواب بده بعدش میخوام بیشتر زوم کنم. فعلا هر راهی به نظر خودم منطقی و قابل اجرا بیاد تصمیم دارم امتحانش کنم


    - - - Updated - - -


    ممنونم دنیا خانم از راهنمایی هاتون.
    اینطوری که من از صحبت های شما متوجه میشم یعنی نباید رک و پوست کنده هیچ وقت برم سر اصل مطلب. کلا مبهم رفتار کنم برم تو حاشیه و سوالایی که جواباش برام مهم نیست بپرسم بعد منتظر باشم خودش بین حرفاش یه چیزهایی رو بگه درست متوجه شدم؟
    متاسفانه تربیت خانم من از پایه و بن غلط بوده هنوزم که بزرگ شده پدر مادرش و حتی اقوامش بینهایت لوسش میکنن.
    من فعلا موفق شدم یه سری از ارتباطاتشو که واقعا مخرب بودن محدود کنم البته مطمئن نیستم موفق شدم یا نه چون دیگه در روز چکش نمیکنم ولی خودش بهم قول داده. برای همینم حساس بودم سر جریان خونه رفتنش بفهمم با کی رفت
    دیروز یک صبح تا غروب بهش محبت کردم یه سری از جمله هایی که اینجا بهم گفتین رو شبیهش رو بهش گفتم خیلی هم ذوق کرد و خوشحال شد ولی همین که صحبت جهیزیه چیدن شد و من ازش پرسیدم گلدونا برات سنگین نبود تنهایی بردی رفت تو گارد که تنها نبودم داداشم باهام بود و یه هفته ست داری گیر میدی و چندبار بگم با دوستام نبودم!! یکمم بحثمون شد و آخرم باز نگفت واقعا با کی برده گلدونارو. فکر کنم تاریخ استفاده از اون سوال دیگه گذشته بود و نباید اصلا میپرسیدم.
    این مسئله هم هست که وقتی خیلی محبت میکنم خودشو بیشتر لوس میکنه یا خیلی نرمش به خرج میدم حاضر جواب میشه.
    ویرایش توسط Amir A : شنبه 26 اسفند 96 در ساعت 18:23


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. لطفا راهنماییم کنید
    توسط bita2 در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 92, 12:17
  2. راهنماییم کنید لطفاً
    توسط roze siah در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 مرداد 92, 10:02
  3. می خوام ارشد حتما حتما قبول شم البته با این شرایط.... لطفا راهنماییم کنید
    توسط sami92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 تیر 92, 12:07
  4. راهنماییم کنید همسرم را برگردونم
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 73
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 خرداد 92, 00:46
  5. آیا درانتخابم اشتباه کردم یانه؟(لطفا راهنماییم کنین)
    توسط هیلان در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 فروردین 90, 14:04

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.