سلام عزیزم
من منظورت رو متوجه میشم.ولی اصلا به این حس بها نده. سعی کن مثبت بهش فکر کنی. الان به خاطر مورد قبلی هست که همچین حسی داری.خیلی کار خوبی کردی کاملا رابطه رو
قطع کردی.
حتما بقیه خواستگارها رو بررسی کن. به خودت بگو من چیزی رو از دست نمیدم فوقش با یه آدم جدید آشنا میشم و یکی دو ساعت گپ میزنم باهاش.بعد اگر خوشم اومد بقیه معیارها رو
جدی تر بررسی می کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)