سلام آقای تیام ،
من خودم از پست آخری که گذاشتم راضی نبودم . شاید برخی دوستان هم ناخودآگاه حسودی میکنن به پایبندی و صبوری شما. هر زنی آرزو داره همسرش اینقدر وابسته و دلبسته زندگی و زنش باشه. شاید هم خانوم تون به روی خودشون نمی آورند ولی در ضمیر ناخودآگاه حس خوشایندی دارند . من هنوزم فکر میکنم مشکل شما بچه هست و تقریبا مطمءن هستم اگر زندگی تون ثمره بچه داشت شما اینجا نبودید و .... . این بحران صبوری شما رو می طلبه. ولی اگر تا الان پیام های آشتی و صلح فرستادید و جواب نگرفتید .دیگه اینکار رو نکنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)