سلام
من خودم به شخصه فکر میکنم وقتی خانواده ها کمک میکنند این کمک ها بلاعوض نیست و در عوضش دخالت هم میکنند و شما هم مجبور میشید بپذیرید. بهترین راه این بود که به جای کمک گرفتن برای خونه ، هزینه های غیر ضروری رو کم میکردید . ولی بهرحال کاری هست که شده.
از این به بعد کمک نگیرید تا دخالت نکنند. اگر هم دخالت کردند خیلی راحت و بی رو درواستی دخالتشون رو نپذیرید.
این طوری خانمتون هم وابستگیش به مادرش کمتر میشه و بیشتر با شما هماهنگ خواهد بود.
به نظر میرسه شما خودتون راههای دخالت رو برای دیگران باز میکنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)