
نوشته اصلی توسط
تیام2012
باسلام و احترام
دوستان و اعضا گرامی، بعد از مدتها انتظار و سکوت خانمم بالاخره ایشون علی رغم بستن مسیرهای دسترسی من به خودش مثل واتس اپ و... برای من بعد از چندین ماه
پیامک زدند! البته پیامک به شدت تند و عصبی بود و هیچ نشانی از گذشت و تمایل به اتمام ناراحتی پیش آمده نداشت و فقط خواستار طلاق و جدایی بود. ذهنم خسته شده! از یه طرف شایعه ها که میگن شاید خاطر خواه شده! از یه طرف گذشته خوب یا حداقل معمولی و مرور
اینکه واقعا چرا اینطوری شد و اینکه به هیچ جواب قاطع و توجیه پذیر در حد طلاق به حق نمیرسم! اخه انسان چقدر راحت میتونه زیر زندگی بزنه و طرف مقابل رو هم در نظر نگیره! هرچه باید میگفتم هم گفتم! از پیام های عاطفی گرفته تا دلجویی و از تشویق به برکت آشتی و صلح و صفا و آرامش در شب عید گرفته تا پیشنهاد مشاوره! اما دیگه جوابی نیومد!!!!
باتشکر
علاقه مندی ها (Bookmarks)