سلام
باخودتون روراست باشید آیا فقط به این خاطر که نگرانید خاستگارای بهتری سراغتون نیاد دارید رو ایشون فکر میکنید؟ اگه اینطوره اصلا دلیل خوبی نیست، بعلاوه شما ۲۲سالتونه، نه که برای ازدواج پایین باشه ولی کلی خاستگار دیگه میتونید داشته باشید، که حتی اگه مثل ایشون معمولی هم باشن ولی حداقل ظاهرشون تو ذوقتون نزنه و از بودن کنارش و معرفیش به جمع خجالت نکشید، اینم اضافه کنم این آقا حق داره خانمی داشته باشه که به شوهرش افتخار کنه، چیزی که هر مردی میخواد، ولی شما با وارد شدن به زندگیش این حقو ازش میگیرید در واقع دارید به ایشون ظلم میکنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)