سلام خیلی ممنون از پاسخگوییتون
نمیدونم .اون اقا رو بعد 3 سال دانشجویی به دلم نشسته .و اصلا تو وادی این چیزا نبودم اخلاقش جذبم کرد.کاش میتونستم بفهمم اون هم حتی ذره ای بمن حس خوب داره یا نه ...
دوستم میگه منم از شوهرم خوشم نمیومد.نمیدونم چکار کنم.
سلام خیلی ممنونم از پاسختون
شغلش یک در امد معمولی داره.بنظر ادم اهل کاری میاد.اولاش که اصلا روم نمیشد بگم فلانی خواستگارمه حتی.
وقتی نیست حس خیلی افتضاحی بهش ندارم ولی وقتی هست اصلا نمیخوام نگاهش کنم.
الان هم که دیشب پیغام عاشقانه گذاشته دلم براش تنگ شده.اصلا حال خودمو نمیفهمم اصلا.
میترسم در اینده بزنم تو سرش و خوشبختش نکنم.این اقا قیافش خیلی معمولیه و بدلم ننشسته ن بخاطر معمولی بودنش چون خودمم معمولی ام.کلا اولش تنها کسی بود که اصلا دلم نمیخواست نگاهش کنم.
نمیدونم یک جلسه دیگه باهاش صحبت کنم یا خیر؟؟؟










علاقه مندی ها (Bookmarks)