به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 مرداد 01 [ 23:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-14
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    7,807
    سطح
    59
    Points: 7,807, Level: 59
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 145 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز

    بنظرم بخاطر آقای همکلاسی از این آقا خوشتون نمیاد ...

    ولی اگر نظر من درست نیست هرگز با کسی که دوستش نداری و به دلت ننشسته ازدواج نکن .

    اینکه میگن ازدواج کن علاقه بوجود میاد و این حرفا بیخوده.

    خوشبخت بشی عزیزم .
    سلام خیلی ممنون از پاسخگوییتون
    نمیدونم .اون اقا رو بعد 3 سال دانشجویی به دلم نشسته .و اصلا تو وادی این چیزا نبودم اخلاقش جذبم کرد.کاش میتونستم بفهمم اون هم حتی ذره ای بمن حس خوب داره یا نه ...

    دوستم میگه منم از شوهرم خوشم نمیومد.نمیدونم چکار کنم.
    نقل قول نوشته اصلی توسط خندون نمایش پست ها
    از راه رفتن در خیابان باهاش چه احساسی داری؟
    آیا میتونی با افتخار اونو به دوستان و فامیلت معرفی کنی؟
    آیا میتونی به داشتن رابطه جسمی بهش فکر کنی و ازین نظر برات کشش و جاذبه داره؟
    تو یه دختر قد بلند محسوب میشی و ایشون یه پسر با قد متدسط.اختلاف قدتون زیاد نیست ولی ببین بازم میتونی نسبت به نگاه بقیه بی تفاوت باشی؟
    آیا دوست داری فرزندت شبیه به پدرش بشه؟
    این سوالای بالا مربوط به ظاهر خواستگارته و بررسی اینکه چقدر برات این قضیه حل شده هست یا نه؟
    در مورد شغلش و شرایط اقتصادی خودش چیزی نگفتی.
    یه کاغذ بردار و آیتمهایی که برات مهمه که همسرت داشته باشه بنویس و به این خواستگار بر اساس اون آیتم ها نمره بده و ببین چه معدلی میگیره؟
    سلام خیلی ممنونم از پاسختون
    شغلش یک در امد معمولی داره.بنظر ادم اهل کاری میاد.اولاش که اصلا روم نمیشد بگم فلانی خواستگارمه حتی.
    وقتی نیست حس خیلی افتضاحی بهش ندارم ولی وقتی هست اصلا نمیخوام نگاهش کنم.

    الان هم که دیشب پیغام عاشقانه گذاشته دلم براش تنگ شده.اصلا حال خودمو نمیفهمم اصلا.
    میترسم در اینده بزنم تو سرش و خوشبختش نکنم.این اقا قیافش خیلی معمولیه و بدلم ننشسته ن بخاطر معمولی بودنش چون خودمم معمولی ام.کلا اولش تنها کسی بود که اصلا دلم نمیخواست نگاهش کنم.
    نمیدونم یک جلسه دیگه باهاش صحبت کنم یا خیر؟؟؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید ابی اسمان تشکرکرده است .

    گیسو کمند (یکشنبه 06 اسفند 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.