سلام دوست عزیز
بنظرم بخاطر آقای همکلاسی از این آقا خوشتون نمیاد ...
ولی اگر نظر من درست نیست هرگز با کسی که دوستش نداری و به دلت ننشسته ازدواج نکن .
اینکه میگن ازدواج کن علاقه بوجود میاد و این حرفا بیخوده.
خوشبخت بشی عزیزم .
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام دوست عزیز
بنظرم بخاطر آقای همکلاسی از این آقا خوشتون نمیاد ...
ولی اگر نظر من درست نیست هرگز با کسی که دوستش نداری و به دلت ننشسته ازدواج نکن .
اینکه میگن ازدواج کن علاقه بوجود میاد و این حرفا بیخوده.
خوشبخت بشی عزیزم .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)