به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 108

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط تیام2012 نمایش پست ها
    باسلام و احترام فراوان
    دوستان عزیز یه نظر خواهی و تحلیلی رفتاری روانشناسی میخواستم
    بعد از واریزی جدید تا کنون عودت پولی صورت نگرفته است و ظاهرا خانواده خانم استقبال کردند. البته نه به این معنی که مثلا تشکر بکنن یا چیز دیگری ولی خوب در حد پیگیری واریزی پول به کدام کارت و حساب بوده است.
    بنظر شما این رفتار نوعی نرمش و شروع پیش روی به سمت آرامش و گفتگو است؟ آیا میتونه زمینه ساز مسئله مثبتی باشه؟
    باتشکر
    سلام خدمت شما
    من بشخصه فکر میکنم اگر اونها در خودشون نیاز به ارتباط ببینن حتما از طریق واسطه یا بی واسطه بشما خواهند رسوند.
    بالاخره هر کسی از دیدن پول ذوق میکنه و خوشحال میشه از یک طفل تا یک کهنسال.
    یکی از ایرادهای ما بعنوان یک فرد در خانواده یا جامعه این هست منطقی و آینده نگر نیستیم و حرکات و گفتار دیگران رو با استفاده از تخیل خودمون تحلیل میکنیم.
    فرضا من دانشگاه رفتم آقای فلانی بهم لبخند زد ... چقدر تحویلم گرفت. وای یعنی من بنظرش اومدم و اون خواستگارمه!
    اما در حالی که آقای فلانی فقط یه لبخند زده اونم از روی محبت، نه چیز اضافه ای
    بارها و بارها برای شما نوشتم که اگر کسی تمایل به کاری داشته باشه اون رو انجام میده. مگر میشود من عاشق همسرم باشم اما خانه را ترک کرده و مراجعه ننمایم و تمامی راههای ارتباطی خود را قطع کنم؟
    در هر صورت شما پول دادین و این بعنوان حق اون خانم در نظر گرفته میشه در حالی که از نظر قانونی باید بررسی بشه.
    در هر صورت بنظر میاد تک نفره و با استفاده از تمامی راهکارها میخواین با محبت زیاد و ... طرفتونو برگردونین در حالی که علت رفتن بر شما نامعلوم هست و طرفتون خودش باید به این نتیجه برسه که من همسری دارم و اون تنهاست... و نیاز هست با او صحبت کنم.
    راه رفتن هموار هست اگر یک درصد برگردن بار دیگر ممکن هست سر چیز دیگری برن و این مسئله ریشه ای باید حل بشه. اما ....
    موفق باشین
    ویرایش توسط sahar.66 : جمعه 04 اسفند 96 در ساعت 08:20


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.