سلام دوستان عزیزم
اومدم تو روز عشق بهتون بگم
من تونستم اون درد وحشتناک رو از وجودم بکنم
من تونستم زندگی رو دوباره زندگی کنم
خواستم بگم عشق فقط برا عاشقا نیست
عشق شمایید که تو بدترین روزم دست خواهرتون گرفتین
عشق مریم جانه عزیزمهعشق اقای یه دوسته مهربانه
عشق شیدای منه
عشق فریبای عزیزمه
و خانم مهندس گل
و ده ها نفری که اینجا با جان و دل وقتشونو گذاشتن و دستشونو دراز کردن و منو از اون باتلاق دردناک کشیدن بیرون ، خیلیییییییی عذاب کشیدم خیلییییی زخم خوردم ده روز بستری شدم ، دو ماه گذشت اما بالاخره پاشدم .......
دوستان من سرپام . میخوام دیگه کار کنم .درس بخونم ،میدونم که میتونم چون عشقه واقعیم که خدای بزرگه پیدا کردم و اونم کمکم میکنه
امروز روز عشق بود راستش دلم یکم گرفت از بعضی چیزا ... از عشقایی که تو فضای مجازی دیدم . از شادیهایی که بیرون دیدم . از دست تو دستهایی که با خنده از کنارم گذشتن اما من دستمو گذاشتم تو جیبم سرم انداختم پایین و تنهایی رد شدم ... اما کی از فردا خبر داره ، همش یاد یه جمله از مریمم میفتم که گفت بعد طلاقم سرگردون بودن میگفتم تموم شد قراره چی بشه اما خدا در حال جور کردن مهره ها بود که شوهرم از خارج بیاد و دوباره زندگی شروع کنم ، مطمئنم یه روز میرسه منم میام اینجا از خوشبختی واقعیم از زندگی که شروع کردم میگم
میگم که خدا کسی رو که لایق عشق واقعیمه بهم داد ...مطمئنم زودتر اون روز میرسه ...
عاشقانه دوستتون دارم. عسل









علاقه مندی ها (Bookmarks)