اصلاح کردن خانواده ای که تا این حد از هم پاشیده و مشکل دار هست، کار شما نیست. بانیان اون خانواده ( پدر و مادر ) باید به فکر می بودن.
فکر کنم بهتر باشه رابطه ات را کامل قطع نکنی. چون این کمبود و نیاز اذیتت خواهد کرد. گاهی بهشون سر بزن. در حدی که می تونی بمون ( دو ساعت، یه روز ... بستگی به توانت داره)
بعد هم برگرد سر زندگی خودت
اما اما .........
حتما برای ترک اعتیاد و و ابستگیت تلاش کن. نمی دونم این شغل و تخصصی که می گی چی هست که شرایط شرکتتون اینطوریه
اگه جای دیگه ای برای کار پیدا کنی، راحت تر از این مشکلات خلاص می شی.
به فکر تشکیل خانواده برای خودت باش. یه خانواده ی سالم ...
شروعش از ترک این عادتهاست
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)