چرا ارامش فرزندمهم تره؟ اگه مادر خونه ارامش نداشته باشه فرزند میتونه داشته باشه؟ اگه من نباشم خانواده ای هست که توش ارامش باشه؟ کی ما زنا انقدر بدبخت و فداکارشدیم؟ چرا خودمون انقد ارزش خودمونو میاریم پایین؟ یعنی شماها بچتونو بیشتر از شوهرتون دوست دارین؟ با بچتون میخابین؟ پامیشین ؟اون خرجتونو میده؟ اون قراره تا اخر عمر باهاتون پیربشه؟ اون تهش قراره ازدواج کنه اخر هر هفته بیاد خونتون مهمونی شوهره که تا اخر عمر کنارته. حس مادری اگه دارین داشته باشین یه ذره هم منطق بد نیست...
نمیدونم واقعا من خیلی حساسم یا شرایط من درکش سخته واسه شما؟ من واقعا از زندگی تکراری واسه بزرگ کردن بچه یکی دیگه خسته شدم من زندگیم با بچه شروع شده زندگی عادی نیست که صبر کنم. تو این زندگی حالم خوب نیست احتیاج دارم با بچه خودم امید و انگیزه بگیرم. مگه میخام برم باهاش سر چهاراه گدایی کنم؟ بخدا نه میخام بچه شوهرمو شکنجه بدم نه بچه خودمو








علاقه مندی ها (Bookmarks)