سلام
به نظر منم استعفا بدین.
مگه تو این سه چهار ماه چقدر بهتون حقوق میدن؟
نمیدونم ایلتس چند وقت یه بار برگزار میشه ولی فکر نکنم در صورت عدم کسب امتیاز مورد نیاز فر صت داشته باشید دوباره امتحان بدین.
اگر خیلی لازم بود بعد امتحان دوباره برید سر کار. تو این مملکت چیزی که ریخته ازین کاراست. پس نگران نباشید. یه هفته ای پیدا میکنید.
بعد میشه بپرسم چه کشوری و دانشگاهی؟ شرایط ویزا رو هم خیلی بررسی کنید. چون دانشگاه بهتون پذیرش داده ولی سفارت باید بهتون ویزا بده.
اصلا الان بیشتر باید دنبال اینکاراش باشید تا رفتن سر کاری که بشینن تماشاتون کنن.
الان وقت شما خیلی ارزش داره.
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
علاقه مندی ها (Bookmarks)