سلام.فکور عزیز من نگفتم داغ ماشین به دل همسرم مونده.بار کلمات استفاده شده در این جمله تون برای من خیلی منفی بود.از اون گذشته من از کسی نخواستم یه راه حل بده که چطور بتونیم ماشین بخریم!من فقط دلایل ناراحتی همسرم رو گفتم واینکه متوجه این قضیه هستم که دلایل ناراحتی وغصه ش چیاهستن.از دوستان خواستم راهنمایی کنن که چطور از این حال وهوا درش بیارم.ولی تاپیکایی که بهم معرفی کردین به نظرم خیلی خوبن.ممنون ازت.من نمیدونم چطور باید موضوعات رو در این تالار سرچ کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)