المای عزیز، من تقریبا مطمینم که این سری خودش رضایت داره.اما اگه حرف شما رو بپذیریم که ایشون عدم رضایت خودشون رو در قالب مخالفت خانواده ابراز کرده، واقعا در حق من کم لطفی کرده .چون من پاسخ منفی دفعات گذشته رو به حساب این میذاشتم که خب به هردلیلی از نظر ایشون مناسبشون نیستم و با این موضوع خیلی راحت کنار میومدم.اما این بار...
شایدم این سری هم، به قول شما اول نظرش مساعد شده، موضوع رو با خانواده در میون گذاشته و وقتی با مخالفت ایشون مواجه شده، نظر مساعد خودشم سست شده.
حالا اگه بپذیریم که ایشون تحت فشار خانواده مجبور به قبول عدم امکان انجام این ازدواج شده، با این فرض راهکاری برای کسب رضایت و تغییر نظر خانواده به نظرتون میرسه؟
ممنون بابت وقتی که برای پاسخ گذاشتی، شاد باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)