به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #5
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hale222 نمایش پست ها
    دوستای خوبم ممنونم از تک تک شما عزیزان که برام وقت گذاشتین.میخوام چند نکته رو اضافه کنم
    1 : دیدارامون تقریبا مختصره و تو عرض یه ماه و نیم 4 بار همدیگرو دیدم.و هر بار صمیمیتر از دفعه ی قبل
    2 : ترس ناشی از ازدواج قبلی رو در ایشون حس میکنم و مدام میگه فرهنگ ما کاری کرده که اصلا نتونیم قبل از ازدواج هم بشناسیم.
    3: جمله ای که خیلی ذهن منو به خودش درگیر کرده اینه.... گفت من صادقانه باهات جلو اومدم و تو دیدار اول گفتم 8 ماه زمان میخوام...گفت حق طبیعی خودته که تو این مدت اگه بهتر از من اومد سر رات باهاش ازدواج کنی و من برات آرزوی خوشبختی خواهم کرد.گفتم یعنی حتی بدون اینکه بگی من تلاشمو میکنم که زودتر به هم برسیم به همین راحتی ازم میگذری؟؟؟و اونم گفت متسفانه حرفمو نفهمیدی.
    این جمله ای که قرمز کردی، حتما خودت می دونی که یه علامت خطره. یعنی هشت ماه بعد ... تا ببینیم چی میشه.
    شاید بگیم نخواسته قولی بده و بعد نتونه عملی کنه
    اما می تونیم بگیم آدمی هست که از تعهد دادن می ترسه. حتی مطمئن نیست که واقعا شما را می خواد یا نه.

    با توجه به این جمله و حرفتون در مورد درخواستهای احتمالی ایشون، باهاشون رابطه صمیمی و دوستانه نداشته باشید. گردش و کافی شاپ و تفریح نرید. فقط به عنوان یه گزینه بذارید اون گوشه بمونه تا هشت ماه بعد ببینید چیکار می کنه، چون خودش هم به شما گفته اگه خواستی ازدواج کن منتظر من نباش.

    -----------------------------------------------------------------

    آقای مدیر من از عرف همین جامعه حرف زدم. عرف این جامعه با عرف صد سال پیش این جامعه فرق کرده.
    وقتی اون آقا صراحتا داره می گه نمی تونم بیام خواستگاری و درگیر هستم
    می شه به این خانم گفت راه مدبرانه برخورد با این موضوع چیه ... می تونی اینطوری و اینطوری منتظر باشی، اما گول نخور. صمیمی نشو، پارک و سینما نرو .... ولی ردش هم نکن. صبر کن ببین چی می شه.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط مدیرهمدردی : چهارشنبه 03 آبان 96 در ساعت 20:49 دلیل: مطالب حاشیه ای ذیل پست مراجع حذف گردید.

  2. 5 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    فرنوشم (پنجشنبه 04 آبان 96), گیسو کمند (پنجشنبه 04 آبان 96), Ye_Doost (چهارشنبه 03 آبان 96), آنیتا123 (پنجشنبه 04 آبان 96), صبا_2009 (جمعه 05 آبان 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فرصت اندک انتخاب همسر و بهترین شیوه گزینش
    توسط mehran21 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 بهمن 91, 09:44
  2. راهنمایی برای انتخاب رشته کنکور.فقط دوروز فرصت دارم
    توسط راحیل خانوم در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 مرداد 91, 16:30
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36
  4. +تورو خدا فرصت ندارم کمکم کنین دل معشوقم رو بدست آورم
    توسط sadmin در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 آبان 87, 15:28
  5. تورو خدا فرصت ندارم کمکم کنین دل معشوقم رو بدست آورم
    توسط sadmin در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 آبان 87, 15:28

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.