اگر مدل سنتی میبرنتون جلو بگید تلفنی قد و وزنتونو بگن.
هر چند خودم شخصا از اونایی که تلفنی قد و وزن میپرسن متنفرم. حالا ولی شما اطلاعات میدی.
قدم مهمتر اینکه خودتونو با قد و وزنی که هستید دوست داشته باشید.
تشکرشده 169 در 79 پست
اگر مدل سنتی میبرنتون جلو بگید تلفنی قد و وزنتونو بگن.
هر چند خودم شخصا از اونایی که تلفنی قد و وزن میپرسن متنفرم. حالا ولی شما اطلاعات میدی.
قدم مهمتر اینکه خودتونو با قد و وزنی که هستید دوست داشته باشید.
mohammad29 (جمعه 28 مهر 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)