به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 آبان 97 [ 18:56]
    تاریخ عضویت
    1395-7-29
    نوشته ها
    594
    امتیاز
    9,965
    سطح
    66
    Points: 9,965, Level: 66
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    646

    تشکرشده 951 در 409 پست

    Rep Power
    116
    Array
    سلام

    اولا فکر ازدواج با اون آقا رو کنار بگذارید. با اون چیزائی که ازشون گفتید مگه عقل تون رو ازدست داده اید؟

    "خیلی اصرار کرد که خانواده ت رو راضی کن یا اصلا بدون اطلاع اونا انتقالی بگیر شهر من عقد کنیم بریم سر خونه خودمون"
    واقعا فکر می کنید همچین فردی قابل اعتماد است؟ اگر بعد از یه مدت گفت دیگه نمی خوامت چی؟ یا اینقدر آزارت بده که که مهریه ات رو ببخشی و طلاق بگیری چی؟

    *** اگر هماطور که شیدا اشاره کردند دوستی یا کسی باشه که بهتون کمک کنه تاحدی خوبه ولی اون هم محدودیت های اون شخص، اطرافیانش، قانون و غیره رو داره.

    ببینید وضعیت شما خیلی خاص هستش. اینکه کسی هیچ حامی نداشته باشه کمتر اتفاق میفته. واقعا شما حتی یک نفر در فامیل ندارید که کمک تون باشه؟

    اگر واقعا هیچ کسی رو ندارید و شرایط تون هم اینقدر وخیم است باید بین بد و بدتر رو انتخاب کنید. یعنی یا تو همین خانه بمانید یا مستقل بشید و عواقب هر کدام از انتخاب هاتون رو قبول کنید.


    قانون از شما حمایت میکنه. شما به عنوان یک فرد بالغ اختیارات و آزادی های خودتان را دارید. یک مسئله ازدواج می مونه که درنبود پدر و جد پدری شما از آن جهت هم آزادی کامل دارید. مهم اینه که اولا شما چه نوع حمایتی میخواهید و دوم اینکه تا چه اندازه برای بدست آوردن اون حمایت حاضرید تلاش کنید؟ اینکه هی بترسید سرتون داد بزنند، آبروریزی کنند و سرجاتون بمونید، خب همین ترس های شما اون ها رو تشویق به ادامه رفتارهاشون می کنه.
    اگر می خواهید چیزی بدست بیاورید باید هزینه کنید.

    شاید بهترین راه در مرحله اول اقامت دائم در شهر محل کارتان باشد که قبلا ساکن بوده و شناخت هم دارید. اگر خانواده تان بخواهند مزاحم بشند اول تهدیدشون کنید که ازشون شکایت می کنید و اگر درعمل مزاحم شدند ازشون شکایت کنید. در این مرحله یه مقدار آبروریزی فرضی بهتر از فرار از خانه، ازدواج خطرناک، یا ادامه زندگی فعلی است.
    شکایت کردن از والدین دردناک است ولی برای شما راه حل بهتر و کم خطرتری به فکرم نمیرسه؟ حداقل بهتر از جایگزین های دیگه است.

    موفق یاشید

  2. کاربر روبرو از پست مفید Ye_Doost تشکرکرده است .

    بارن (پنجشنبه 27 مهر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. زندگی داغون من
    توسط نازنین 2 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 اردیبهشت 96, 10:17
  2. کمال گرایی بیش ازحدم داره داغونم میکنه:(
    توسط zzzz در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 52
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 شهریور 94, 08:20
  3. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 آبان 92, 11:10
  4. کمال گرایی و عدم اعتماد به نفس!ذهنم همیشه داغونه خسته شدم...:(
    توسط atefeh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 05 مهر 92, 19:29
  5. داغونم کمکم نمی کنید؟
    توسط من تنهام در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 91, 23:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.