سلام
در رابطه با این تاپیک با نظر کاربر شایسته بسیار موافقم
اگر میخوای همسرت قبولت داشته باشه اول باید خودت خودت رو قبول داشته باشی
نیازی نیست سوال بپرسی
از خودت ضعف نشون نده
مزیت ظاهریت رو نذار عیب جلوه کنه
اگر همسرت ظاهربین هم نیست قطعا از باطن شما خوشش اومده
خودت هم تمرکزت رو از این موضوع بردار
در عین حال سعی کن به ظاهرت اهمیت بدی
هر چیزی که به ظاهرت میاد رو بپوش
به جای اینکه به شوهرت التماس کنی که کفش پاشنه بلند بپوشی کفشهای شیک بدون پاشنه بپوش و یه وقتایی هم بگو خدا رو شکر قدم جوری نیست که مجبور باشم کفش پاشنه بلند بپوشم و بعدا دیسک کمر و هزار تا مشکل دیگه برام پیش بیاد. دقیقا به همسرت القا بشه که این یک مزیت هست
دقیقا دقت کن ببین برای این اندام شما چه پوششی مناسبتر هست همون رو استفاده کن
چه آرایشی بهت میاد همون رو استفاده کن
و با اعتماد به نفست در مورد ظاهر به همسرت القا نکن که خودت هم با ظاهرت مشکل داری
مراقب بقیه جنبه های جذابیت از جمله جاذبه های اخلاقی باش
پرواز کن آنگونه که می خواهی
وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند
علاقه مندی ها (Bookmarks)