سلام
هرچند از مثال هايى كه زديد نميشه دقيقا گفت كه ايشون با ظاهر شما مشكل داره، اما حس هاى زنانه در اين مواقع بهتر به كار ميان و خودتون بهتر از هركسى ميتونيد به اين سوال جواب بديد.
چند تا نكته در مورد حرف هاى شما دارم.
اول اينكه زيبايى و جذابيت يه خانم صرفا قد و چهره نيست. نحوه رفتار، طنازى ها، جاذبه هاى خاص زنانه، ظرافت هاى زنانه و به خصوص در شرايط شما اينكه كارى كنيد ايشون هربار تو ماموريت از دلتنگى شما بي تاب بشه، ميتونه ايشون رو به سمت شما جذب كنه. هرچند قد شما امتياز منفى حساب نميشه ولى ته ذهنتون اين رو بگيريد كه امتياز منفيه. دنيا كه به آخر نميرسه! شما ميتونيد از ساير ويژكى ها براى جذب استفاده كنيد. مگر اينكه همسرتون كلا نسبت به شما دافعه داشته باشه كه اينطور به نظر نمياد.
مسئله بعدى اينه كه شما بايد خودتون رو به همين شكل بپذيريد و بدونيد كه واقعا هر لباسى مناسب شما نيست! كفش پاشنه بلند يا اون لباسى كه مثال زديد اصلا براى شما طراحى نشدن! خودتون رو به زور زشت جلوه نديد. هزاران مدل و حتى برش لباس وجود داره براى هزاران اندام مختلف. قرار نيست شما همه رو امتحان كنيد.
به مطالب اين چنينى بيشتر توجه كنيد؛
https://blog.farazarf.com/what-should-we-wear_farazarf/
http://www.bartarinha.ir/fa/news/281...-بگیرند
از خودتون ضعف نشون نديد. انسان هايى كه خودشون رو باور ندارن و صرفا به دنبال كسب رضايت طرف مقابل هستن به شدت غيرقابل تحمل ميشن. وقتى همسرتون ميگه حيف نميتونى پاشنه بلند بپوشى، به زور نبايد نظرش رو تامين كنى! بگو من پاشنه سرخودم! نه اينكه خودشيفتگى زياد نشون بديد تا غير قابل تحمل بشيد ولى اعتماد به نفستون رو حفظ كنيد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)