سلام جناب. یه مقدار خودتونو بیشتر معرفی کنید که بشه بهتون راهنمایی هایی مطابق با شرایطتون رو داد. مثلا اینکه چند سالتونه؟ تنها زندگی می کنید یا با خونواده؟ این مشکل رو چند وقته دارید؟ از بچگی همین جوری بودید یا خیر؟ شغلتون چیه؟ (اینکه گفتید توی مدرسه کار میکنید یعنی معلم هستید؟) و جزئیات دیگه ای که فکر میکنید ممکنه دونستنشون مهم باشه.
در کل توصیه من اینه که فیلم های خوب و روز دنیا رو چه خارجی چه ایرانی زیاد ببینید و به مکالمات و عکس العمل های بازیگرها دقت کنید. رمان های سطح اول و معروف و خوب بگیرید و مطالعه کنید، سعی کنید خودتون رو بیشتر در معرض دیده شدن و ارتباط برقرار کردن قرار بدید مثلا باشگاه برید. سعی کنید برای برطرف کردن نیازهاتون از بقیه درخواست کمک کنید. مثلا اگر قصد دارید کاری انجام بدید در موردش با همکارا صحبت کنید و ازشون راهنمایی بخواید. برای مثال اگر معلم هستید از همکارای باتجربه تر بخواید از تجربیاتشون در مورد مدیریت کلاس و تدریس جذاب تر برای بچه ها بگن. همیشه خنده رو باشید و با همه سلام و احوال پرسی کنید، از مستخدم گرفته تا مدیر. لبخند داشتن باعث میشه بقیه راحت تر با شما ارتباط بگیرن و کم کم رو دور بیفتید.
توی پست قبلی گفتید رابطه تون با خونواده خوب نیست. خب چرا؟ به هر حال اصلی ترین آدمای زندگی شما خونواده شما هستن در درجه اول سعی کنید رابطه تون رو با اونا بهبود بدید. توی مهمونی های فامیلی و خونوادگی هم حتما شرکت کنید و به هر بهونه ای شده مثلا مناسبت ها به دیدن بزرگترا برید یا حداقل بهشون تلفن کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)