به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 آذر 98 [ 10:00]
    تاریخ عضویت
    1395-7-04
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    5,613
    سطح
    48
    Points: 5,613, Level: 48
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 70.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    426

    تشکرشده 287 در 117 پست

    Rep Power
    39
    Array
    سلام جناب. یه مقدار خودتونو بیشتر معرفی کنید که بشه بهتون راهنمایی هایی مطابق با شرایطتون رو داد. مثلا اینکه چند سالتونه؟ تنها زندگی می کنید یا با خونواده؟ این مشکل رو چند وقته دارید؟ از بچگی همین جوری بودید یا خیر؟ شغلتون چیه؟ (اینکه گفتید توی مدرسه کار میکنید یعنی معلم هستید؟) و جزئیات دیگه ای که فکر میکنید ممکنه دونستنشون مهم باشه.
    در کل توصیه من اینه که فیلم های خوب و روز دنیا رو چه خارجی چه ایرانی زیاد ببینید و به مکالمات و عکس العمل های بازیگرها دقت کنید. رمان های سطح اول و معروف و خوب بگیرید و مطالعه کنید، سعی کنید خودتون رو بیشتر در معرض دیده شدن و ارتباط برقرار کردن قرار بدید مثلا باشگاه برید. سعی کنید برای برطرف کردن نیازهاتون از بقیه درخواست کمک کنید. مثلا اگر قصد دارید کاری انجام بدید در موردش با همکارا صحبت کنید و ازشون راهنمایی بخواید. برای مثال اگر معلم هستید از همکارای باتجربه تر بخواید از تجربیاتشون در مورد مدیریت کلاس و تدریس جذاب تر برای بچه ها بگن. همیشه خنده رو باشید و با همه سلام و احوال پرسی کنید، از مستخدم گرفته تا مدیر. لبخند داشتن باعث میشه بقیه راحت تر با شما ارتباط بگیرن و کم کم رو دور بیفتید.
    توی پست قبلی گفتید رابطه تون با خونواده خوب نیست. خب چرا؟ به هر حال اصلی ترین آدمای زندگی شما خونواده شما هستن در درجه اول سعی کنید رابطه تون رو با اونا بهبود بدید. توی مهمونی های فامیلی و خونوادگی هم حتما شرکت کنید و به هر بهونه ای شده مثلا مناسبت ها به دیدن بزرگترا برید یا حداقل بهشون تلفن کنید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید خانم مهندس تشکرکرده است .

    Pooh (چهارشنبه 12 دی 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از خودم راضی نیستم
    توسط zzzz در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 اردیبهشت 94, 13:23
  2. انتقاد پذیر نیستم و از این مسئله رنج میبرم.
    توسط sadat71 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 اردیبهشت 94, 20:29
  3. خبر خوش : خدا را شکر من دیگه افسرده و ناراحت نیستم من خوب شدم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 19 دی 93, 13:06
  4. برای شوهرم،هیچی نیستم.
    توسط انتها در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آذر 93, 22:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.