هم اینکه میگن دستش توجیب مادرشه،مادرش یجورایی توی خونه ریاست میکنه،تصمیم گیرنده نهایی مادرش و درنهایت خواهرشه،
حتی توی مجلس خواستگاری بیشتر مادرشون صحبت میکردن حتی به پدره اجازه صحبت کردن نمیدادن
سلام
بیشتر از شغل باید نگران این مورد باشید . کنار اومدن با چنین خانواده هایی میتونه بسیار سخت باشه
علاقه مندی ها (Bookmarks)