به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 74

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 آبان 96 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1396-4-07
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    675
    سطح
    13
    Points: 675, Level: 13
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    33

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بالهای صداقت عزیز یه مطلب مهمی رو در یکی از تاپیکهاتون دیدم و اون این بود که : اینکه مرد هنوز اقدام به طلاق نکرده خیلی امیدوار کننده هست ...اما متاسفانه همسر من اقدام کرده

    از طرفی منشا همه این مشکلات را در رفتار خانوادش میدانم و میدانم که اونها ایشون را در این مسیر قرار دادن چون همسرم آه در بساط نداره که بخواد مهریه منو بده و باز مثل قبل حتما پدرش که مخارج زندگی ما رو میداد الان پول مهریه رو میده .....
    چند روز پیش همسر یکی از دوستانم که با همسرم نیز اشنایی محدودی دارد قرار بود واسطه بشن و با همسرم صحبت کرده و ایشون رو ببرن پیش یک سید محترمی از اساتید حوزه علمیه .....همسر دوستم قبلش (چون خودشون هم طلبه هستن) میرن پیش یکی از اساتید حوزشون تا ببینن چطور میتونن با همسر من صحبت کرده و قانعشون کنن که اون اقا به همسر دوستم میگن :چون اینا هردوشون عرب زبانند باید بزرگ خانواده دختر بره پیش بزرگ خانواده پسر و بهشون بگه این چه رفتاریه؟و واسطه گری شما کار رو خراب میکنه، من دوستم گفتم:
    1- پدر من همان هفته سوم که من رفتم خونه کتابها مو بیارم و قفل در خونه عوض شده بود پدرم با پدر همسرم تماس گرفتن تا دلیل این برخوردها رو بپرسن ،پدر همسرم اول رد تماس دادن بعد جواب ندادن و در بار سوم تلفن رو قطع کردن.....پدرم با منزل تماس گرفتن وباز پاسخ ندادن....
    2- با وجود بیاحترامی پدرهمسرم باز واسطه قرار دادیم که باز پدر همسرم راضی به صحبت نشدن...و گفتن باید خانواده و بزرگای دختر بیان خونمون از ما معذرت بخوان....
    3- ببخشید این حرف رو میزنم منم عربم هم از طرف پدری هم مادری...اما ایا اسلام هنوز نتونسته عربها رو ادم کنه .....فقط ظاهر اسلام و کربلا رفتن و روضه گذاشتن و ریش گذاشتن رو یاد گرفتن....پس اسلام کجاست ...چرا باید مانند عرب جاهلیت برخورد کنند ....من گنهکارم باشه چشم من معذرت خواهی میکنم اما خانوادم چه گناهی دارن که باید تحقیر بشن...
    4 -الان بعد گذشت 5 ماه و خورده ای رفتن پدر من آنهم بعد از رسیدن درخواست طلاق از طرف همسرم یعنی ترس من و خانوادم از طلاق...
    بله درسته من دوست ندارم زندگیم خراب بشه چون :
    ازدواج یه امر مقدسه
    تمام تلاشتون رو بکنید تا زندگی از هم نپاشه و طرف مقابل متوجه بشه داره چه چیزهایی رو از دست میده
    زندگی بچه بازی و دوست دختر و دوست پسر بازی نیست که یه نفر بخواد الکی ول کنه بره ....اخه ما با خودمون و خدا عهد بستیم این ظلمه که یه نفر رو بخاطر غرورمون لگد مال کنیم و کنار بکشیم ....
    بله ایها العالم من اشتباه کردم در نحوه برخوردم با خانواده همسرم عذر خواستم بازم یخوام بهشون گفتم به همسرم گفتم اما اونا فقط گویا یه چیز میخوان عذر خوانوادم
    من خدا شاهده اگر یک قدم مثبت فقط یک قدم مثبت از طرف همسرم میدیدم برای بقای این زندگی شرط درس رو هم میپذیرفتم هر چند میدانم این شروط بهانه است و پشت پرده ماجرا بدگویی و وسواس خناس و تبلیغات خانواده همسرم هست که اطراف همسرم رو احاطه کرده و نمیزاره صدام به گوشش برسه
    خانواده همسری که همیشه بینمون احترام بوده و این اولین برخورد بین ما بوده اونم بواسطه دخالت فامیل دورشون و من پذیرفتم اشتباهم رو اما انها گویا شمشیر رو از رو بستن ....
    پناه برخدا...
    التماس دعای بسیار برای ارامش برای صبر برای خودسازی برای ادم تر شدن برای انسانیت برای باور کردن وجود رحمان رحیم در تمام این لحظات سخت و جانکاه
    میدانم او هست که در اوج ناراحتی و نا امیدی ها باز منو بلند میکنه
    هربار که امید میبندم میخندم به یک روز نمیکشه حتی برخی اوقات به ساعتی نمیکشه که این امید ناامید میشه و لبخند جاشو به غصه میده
    همش به خودم میگم برمیگرده چون میخوام برگرده تا زندگیمو درست کنم پایه هاشو استوارتر کنم تا......
    التماس دعا

  2. 2 کاربر از پست مفید khadijeh تشکرکرده اند .

    Ye_Doost (سه شنبه 28 شهریور 96), بالهای صداقت (سه شنبه 28 شهریور 96)

  3. #2
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khadijeh نمایش پست ها
    بالهای صداقت عزیز یه مطلب مهمی رو در یکی از تاپیکهاتون دیدم و اون این بود که : اینکه مرد هنوز اقدام به طلاق نکرده خیلی امیدوار کننده هست ...اما متاسفانه همسر من اقدام کرده
    خاونمی ، نسخه هر زندگی مخصوص به همون زندگی است ، امیدت رو از دست نده

    من توی اون پست کامل برای شما توضیح دادم .... اگر واقعا زندگی ات رو می خواهی خیلی سختی ها رو باید تحمل کنی ، یه چیزی توی مایه های " در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم ، سرزنش ها گر کند خوار مغیلان غم مخور "

    با همسرت صحبت کن ، خیلی با آرامش ، خیلی مهربان ، فوق العاده ، فوق العاده ، فوق العاده عاطفی
    سهم خودت رو از اشتباهاتت به گردن به گیر ، و بگو که می خواهی جبران کنی ،
    بهش بگو ، زندگی را در کنار او می خواهی

    بهش بگو، نمی دانستی و بلد نبودی در کنارش چگونه، زن باشی
    بهش بگو ، واقعا نیازمند یک فرصت هستی تا بتوانی اشتباهاتت رو جبران کنی ، بهش بگو ، تو (یعنی همسرت) ارزش این رو داره که به خاطرش تلاش کنی
    در مورد ادامه تحصیلت مستقیم نگو که می خواهی ادامه دهی ، بهش بگو ، بهم فرصت بده تا خودم رو پیدا کنم ، بهش بگو نیاز دارم زمان داشته باشم ، تا خودم رو بازسازی کنم ، تا بهترین همسر برایت باشم ، بهترین آرامش دهنده ...
    اگر از پدر و مادرت گفت و چیزی خواست ، بگو من از بابت خودم این توانایی رو دارم که به تو تعهد و قول بدهم ، با پدر و مادرم صحبت می کنم و لی نمی دونم تصمیم آنها چی خواهد بود
    .... یه جورایی همه جوره از خودت مایه بذار که همسرت نرمش نشون بده برای یه فرصت دوباره ، هیچ قولی هم از بابت پدر و مادرت نده ...

    درس ات رو هم زمان بگیر و سعی کن توی این زمان ، سریع تر تمومش کنی و دکترا بگیری

    باز هم می گویم ، اگر اقعا خواهان هستی ....باید خیلی تحمل و صبرت رو در برابر همسرت بالا ببری ، خیلی جا ها هم باید رفتار ایشونو خانواده اش رو به ندیدن بگیری

    گفتنی ها گفته شده ، شما بخون، بسنج ، بررسی کن و سپس آنچه را که به صلاح زندگی ات می دانی را به مرحله عمل برسان
    خدا همراهت

  4. کاربر روبرو از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده است .

    khadijeh (چهارشنبه 29 شهریور 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.