با سلام
این چیزها به ذهنم میرسه در مورد تاپیک شما :
1 - اعمال ما برای رضای خدا باشه ( عدم توقع از دیگران )
2- عدم وابستگی به دیگران
3- دوستی با خودمون - بخشش گذشته ( اگر ما با خودمون خوب نباشیم چطوری می تونیم با خدا خوب باشیم )
4 - شناخت واقعی خودمون در مقام یه انسان
5 - خدا را بهترین دوستمون بدونیم
6 - عدم رقابت با دنیای دنیوی ها







پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)